Trumpf

Isaac vil bare IKKE sove

12 indlæg i dette emne

Jeg er ved at blive sindsyg, hvilket måske også skyldes at jeg er blevet mor 24/7 (mumler noget om at faren ikke har ønsket ferie med Isaac). Men Isaac vil bare IKKE sove. Han er træt og gnider sig i øjnene, så han kommer i seng klokken 20, men han står op, noget der minder og en milliard gange.

Jeg er SÅ træt af det. Han bruger ikke sut og tror ikke på at det er grunden.

Har I nogle gode råd, jeg har brug for et par timer for mig selv om aftnen, hvor jeg bare er mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor gammel er han?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han bliver tre til oktober :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan han evt være blevet mørkeræd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker er det fornyelig, at det er startet? for så kan det jo være varmen, som gør det svært for ham at sove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er cirka de sidste 14 dage, varmen har jo været der før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om du ikke skal bede vuggestuen korte hans lur ned, måske til en time. Giv det en uges tid og se om det hjælper?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om du ikke skal bede vuggestuen korte hans lur ned, måske til en time. Giv det en uges tid og se om det hjælper?

Jeg har overvejet det, men de siger han er så træt at de ikke vil gøre det. Og så holder han ferie fra på fredag. Men kender I ikke det at mangle tid til jer selv eller kæreste tid? Eller sover alle andre bare meget bedre end Isaac den trodsige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det er hårdt når de små lige pluselig ikke vil sove og man ikke selv får den fornøden ro... :(

Her er der perioder hvor Isabella sover rigtig dårligt og vi er hende hos konstandt. Det kræver en masse energi og ja det går ogå ud over kærestetiden... :(

Kan der være nogetsom har ændret sig hjemme hos jer, som kan påvirke ham?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe sover han til, når han sover til middag? Har læst en artikel om, at børn der har svært ved at falde i søvn om aftenen, ikke skal sove længere end til kl. 15 :) Jeg husker desværre ikke meget fra artiklen end det - vi har haft samme problem :rolleyes Og jeg kan ikke engang huske hvor jeg læste artiklen <_< Men efterfølgende snakkede jeg med dagplejemoren om, at Tilde ikke sover længere end til kl. 14, for så kan hun stadig nå at sove 2 timer og vi kan få hende i seng om aftenen ;) Hun sov gerne til kl. 15 og det duede bare ikke, når hun så første sov omkring kl. 21.30 og skulle op kl. 6 :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har han en lille lampe tændt når han skal sove?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lampen tænder han selv. Og det er hans tryghed mod døren, så den piller jeg ikke ved. Jeg tror det bliver nemmere nu han starter i bh per 1 august, for op til har han ferie og det skal da nydes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER