Stbaby

Is

15 indlæg i dette emne

Is skal der til :)

Vi plejer at lave vaffelis til Xanders fødselsdag her i juli og jeg er blevet lidt træt af Carte d'Or.

Har kigget på Hjem-is og Vebbestrup og har hørt godt om begge, men inden jeg bestemmer mig vil jeg høre om der er andre gode is på markedet (og gerne med links til hvor de købes :)).

Det skal ikke være de meget dyre da vi skal have 10 liter men Carte d'Or-prisklassen til ca. 30 kr/ liter er ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ryå is er også SUPER GODT :mam men mejeriet ligger i Aabybro.... Når vi køber is til når vi skal have gæster, så køber vi altid Vebbestrup is... Det er rigtig godt og koster ca. 30 kr. pr. liter... Det forhandles i Føtex, Brugsen, Fakta mv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tomsguldkaramel is smager rigtig godt :D Og den koster 30 kr l. og kan blandt andet købes i Rema 1000, Bilka og Føtex.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har prøvet jordbæris og chokoladeisen fra Hjemis.. De er super lækre begge to.

Men har nu købt en ismaskine med kompressor, så nu er det slut med købte is

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den is der er på forsiden af fakta eller netto i denne uge er heeeeeeeeeeeeeeeeelt fantastisk, jeg kunne blive ved med at spise den. det er vanilie med jordbær..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Is skal der til :)

Vi plejer at lave vaffelis til Xanders fødselsdag her i juli og jeg er blevet lidt træt af Carte d'Or.

Har kigget på Hjem-is og Vebbestrup og har hørt godt om begge, men inden jeg bestemmer mig vil jeg høre om der er andre gode is på markedet (og gerne med links til hvor de købes :)).

Det skal ikke være de meget dyre da vi skal have 10 liter men Carte d'Or-prisklassen til ca. 30 kr/ liter er ok :)

Jeg vil godt kunne anbefale Aldis is. De har vanilje og trefarvet i hvide bøtter med blå låg, hvor der vist er ca 1 liter til 13,95 kr. De smager vildt godt. Jeg er normalt ikke til vanilje men den her er jeg vild med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ryå is er også SUPER GODT :mam men mejeriet ligger i Aabybro.... Når vi køber is til når vi skal have gæster, så køber vi altid Vebbestrup is... Det er rigtig godt og koster ca. 30 kr. pr. liter... Det forhandles i Føtex, Brugsen, Fakta mv. :)

Superbest har ryå is - også her i Kbh, for jeg køber det jævnligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Superbest har ryå is - også her i Kbh, for jeg køber det jævnligt :)

Jeg æææælsker deres hasselnøddeis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skulle jo være enige!! lol_hitting.gif

Nu bliver jeg jo nødt til at starte fra en ende og smage dem alle ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ja jeg vil altså holde på Hansen Is...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Valhalla is - Det er dælme godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vebbestrup!! Med lakrids! MUMS!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skulle jo være enige!! lol_hitting.gif

Nu bliver jeg jo nødt til at starte fra en ende og smage dem alle ;)

Bare det var mig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De italienske fra rema1000, koster 30,- og de er SÅ lækre!! Især citronsorbet, lakrids, pistacie, karamel, chokolade og sidst men ikke mindst jordbær :)

De er i hvide flamingokasser og siden vi smagte dem, har vi kun købt dem, og selvfølgelig Dolce Vita, men det er jo en helt anden pris :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De italienske fra rema1000, koster 30,- og de er SÅ lækre!! Især citronsorbet, lakrids, pistacie, karamel, chokolade og sidst men ikke mindst jordbær :)

De er i hvide flamingokasser og siden vi smagte dem, har vi kun købt dem, og selvfølgelig Dolce Vita, men det er jo en helt anden pris :)

Uh ja dem har vi også opdaget herhjemme :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER