pukimusen

Gik lige så godt og så ikke afligeveld

6 indlæg i dette emne

blev inseminerede den 20/6 hvor jeg os fik en sprøje som skulle sikre at æl kom.. :lolhit

IDAG får jeg så svar på den blodprøve som skal måle om man har haft æl, den blev taget i går på dag 21 i cyklus... MEN tallet var kun på 15 og tallet skal være over 25 før man har haft æl.... så ja chancen for at jeg er gravid er nok temmelig lille.. gyno sagde jeg kan evt godt ha haft æl tros alt... MÆÆNNN helt ærligt... tror hun selv på den..

Men jeg tog en æl test her hjemme og den var meget positiv... Så MÅSKE er der et lille bitte håb.. :ba

Jeg er bare så ked af det, jeg troede lige, ved godt chancerne for at blive gravid i første iui ikke er særlig stor, men chancerne er der jo, og ingen af os skulle fejle noget... er blevet tjekket i hovede og røv..

Manden er til Roskilde festival, og han tag ikke lige tlf og jeg sider bare her og tuder, ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv... Vi har ikke rigtig fortalt til nogen at vi er gået i gang med behandling, så har heller ikke rigtig nogen at dele det med, nå nu manden ikke er hjemme...

Undskyld mit ynkelige indlæg, som sikket os er rodet at læse... Men havde lige brug for at dele min ynkelighed med andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt forstå du er ked af det :( Og det må være virkelig hårdt, at du ikke har nogen du kan dele det med... Kan du ikke indvie en af dine nærmeste veninder? Eller måske din søster, hvis du har sådan en?

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal sige. Men et kæmpe :kram kan du få!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

blev inseminerede den 20/6 hvor jeg os fik en sprøje som skulle sikre at æl kom.. :lolhit

IDAG får jeg så svar på den blodprøve som skal måle om man har haft æl, den blev taget i går på dag 21 i cyklus... MEN tallet var kun på 15 og tallet skal være over 25 før man har haft æl.... så ja chancen for at jeg er gravid er nok temmelig lille.. gyno sagde jeg kan evt godt ha haft æl tros alt... MÆÆNNN helt ærligt... tror hun selv på den..

Men jeg tog en æl test her hjemme og den var meget positiv... Så MÅSKE er der et lille bitte håb.. :ba

Jeg er bare så ked af det, jeg troede lige, ved godt chancerne for at blive gravid i første iui ikke er særlig stor, men chancerne er der jo, og ingen af os skulle fejle noget... er blevet tjekket i hovede og røv..

Manden er til Roskilde festival, og han tag ikke lige tlf og jeg sider bare her og tuder, ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv... Vi har ikke rigtig fortalt til nogen at vi er gået i gang med behandling, så har heller ikke rigtig nogen at dele det med, nå nu manden ikke er hjemme...

Undskyld mit ynkelige indlæg, som sikket os er rodet at læse... Men havde lige brug for at dele min ynkelighed med andre

Føler rigtig meget med dig !

Jeg skal have min første IUI til august, og håber ved gud også at det lykkedes i første forsøg - og ved nok også at sandsynligheden for at hormondoseringen osv. passer første gang er reletiv lille - Men selvfølgelig prøver man da at være optimistisk og håbe at det lykkedes.

Jeg har heller ikke fortalt om vores "hjælp" til særlig mange, ud over mine forældre og en veninden - men jeg tror ikke at folk der ikke har været i vores situation forstår de tanker og følelsesmæssig rutsjebane tur vi oplever.

Derfor er det SÅ dejligt at der findes sådan sider hvor man præcis kan skrive hvad man vil, og være forholdsvis anonym !

Held og lykke ved næste IUI :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige give dig et kram, hvordan får det med dig nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Hvordan går det med dig? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går og venter på at gyno har holdt sommer ferie og at jeg får min min næste menstruation, så vi kan blive inseminerede igen til aug.... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER