Guest

Det stikker og spænder :(

25 indlæg i dette emne

Hejsa herinde

Jeg vælter jer lige med spørgsmål for tiden :P

De sidste par dage har jeg gået med nogle spændinger og stikken i underlivet.. Lidt som menssmerter.. Ved ikke lige hvad jeg skal tro.. Jeg har jo ikke haft mens siden februar, men tværtimod 3 mdr med brunligt udflåd - lige indtil igår hvor der stort set intet har været :o

Og så føler jeg mig utæt - jeg har det nogen gange som om jeg har tisset i bukserne, men går jeg på wc kan jeg ikke tisse, men mine trusser er våde - det er helt gennemsigtig, meget flydende..

Nogen der har prøvet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej desværre.

Måske du skal kontakte lægen hvis det fortsætter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej desværre.

Måske du skal kontakte lægen hvis det fortsætter.

Jeg har lige fået taget blodprøver i onsdags for pco-tjek, så afventer lige svar på dem. Tror jeg vil prøve at se tiden lidt an, det kan jo være en reaktion på 0 mens i 3 mdr - det er jo også længe når det har kørt nogenlunde regelmæssigt siden jeg fik det for 12 år siden, med eller uden styring fra p-piller..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumt spørgsmål måske, men har du prøvet at tage en graviditetstest? :rolleyes

Men kan godt forstå du synes det er en rigtig træls situation, og håber da at lægen kan gøre noget for at hjælpe jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumt spørgsmål måske, men har du prøvet at tage en graviditetstest? :rolleyes

Men kan godt forstå du synes det er en rigtig træls situation, og håber da at lægen kan gøre noget for at hjælpe jer :kram

Nej det har jeg ikke.. Jeg tror ikke det har været muligt med min cyklus :P For første gang i 3 mdr har jeg set noget a la mens igår og idag.. Meget lidt, men det har været der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så tror jeg da jeg ville prøve at tage sådan en hvis jeg var dig, bare for at være på den sikre side :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så tror jeg da jeg ville prøve at tage sådan en hvis jeg var dig, bare for at være på den sikre side :)

Ih du lyder så positiv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih du lyder så positiv :)

Jamen det kan da heller ikke betale sig at være andet :)

Du har jo været ved lægen og får nogle svar derfra på et tidspunkt, men indtil da kan det da ikke betale sig at være negativ :)

Hver cyklus er jeg da overbevist om at jeg er gravid, for det hjælper jo ikke noget at miste håbet :rolleyes Som en klog kvinde engang skrev herinde: "Jeg er gravid til det modsatte er bevist" :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det kan da heller ikke betale sig at være andet :)

Du har jo været ved lægen og får nogle svar derfra på et tidspunkt, men indtil da kan det da ikke betale sig at være negativ :)

Hver cyklus er jeg da overbevist om at jeg er gravid, for det hjælper jo ikke noget at miste håbet :rolleyes Som en klog kvinde engang skrev herinde: "Jeg er gravid til det modsatte er bevist" :lolhit

Selvfølgelig hjælper det ikke at være negativ :) Men, jeg synes også det er farligt at håbe alt for meget - man bliver bare så skuffet..

Jeg følger dit "råd" og prøver at teste imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja sådan har jeg også haft det længe, at det gjorde SÅ ondt hver gang testen var negativ og jeg derfor blev ved med at bilde mig selv ind at den ville være negativ og der var ingen grund til at glæde sig for det kunne ikke betale sig, men det sjove af det hele er at det gjorde sq lige ondt alligevel når der kun kom 1 streg på testen, så nu har jeg bestemt mig for kun at se på de lyse sider, for man har jo lov at håbe det hjælper lidt at tænke positiv. Håb virker i hvert fald som en bedre idé en fortvivlelse, så jeg er blevet enig med mig selv om at det sker når det skal ske, og hvis det ikke gør det så får vi hjælp til det når vi føler os klar begge og pengene er til det :)

Krydser fingrene for dig :goodluck og håååber at jeg få lov at sige tillykke i morgen :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja sådan har jeg også haft det længe, at det gjorde SÅ ondt hver gang testen var negativ og jeg derfor blev ved med at bilde mig selv ind at den ville være negativ og der var ingen grund til at glæde sig for det kunne ikke betale sig, men det sjove af det hele er at det gjorde sq lige ondt alligevel når der kun kom 1 streg på testen, så nu har jeg bestemt mig for kun at se på de lyse sider, for man har jo lov at håbe det hjælper lidt at tænke positiv. Håb virker i hvert fald som en bedre idé en fortvivlelse, så jeg er blevet enig med mig selv om at det sker når det skal ske, og hvis det ikke gør det så får vi hjælp til det når vi føler os klar begge og pengene er til det :)

Krydser fingrene for dig :goodluck og håååber at jeg få lov at sige tillykke i morgen :bunny

Jeg er så enig som man kan være :) Jeg synes den første periode vi prøvede var HÅRD, så røg min cyklus ud af takt og så tænkte jeg: nå, men så må vi tage den som den kommer. Men fordi det fortsatte så tog jeg til læge (efter lægeskift), jeg har gang i æl-tests, men har indtil videre ikke haft en positiv - men det hænger jo nok sammen med cyklus :) Så nu tager vi det som det kommer, og på det sidste har tankerne kørt omkring bryllup (som vi holder til næste år), og så det punkt der hedder Afghanistan: min mand rejser i 6 mdr den 30.juli, så pb har været sat lidt i baggrunden og det har egentlig været ok :)nu har jeg også sagt til mig selv: det lykkedes ikke inden han tager afsted, som jeg havde håbet, og så må vi tage den derfra - altså vi er kun 25 år så det er jo ikke fordi uret tikker..

Men det river bare lige op i fortvivlelsen igen, når man hører om bekendte der er gravide - for hold da op hvor man gerne selv vil.

Jeg håber dine krydsede fingre virker - jeg skal i hvert fald nok komme med et resultat :) Hvornår er det bedst at tage den? Jeg synes man hører så meget både med tidspunkter, og man ikke må have drukket i 3-4 timer i forvejen osv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så enig som man kan være :) Jeg synes den første periode vi prøvede var HÅRD, så røg min cyklus ud af takt og så tænkte jeg: nå, men så må vi tage den som den kommer. Men fordi det fortsatte så tog jeg til læge (efter lægeskift), jeg har gang i æl-tests, men har indtil videre ikke haft en positiv - men det hænger jo nok sammen med cyklus :) Så nu tager vi det som det kommer, og på det sidste har tankerne kørt omkring bryllup (som vi holder til næste år), og så det punkt der hedder Afghanistan: min mand rejser i 6 mdr den 30.juli, så pb har været sat lidt i baggrunden og det har egentlig været ok :)nu har jeg også sagt til mig selv: det lykkedes ikke inden han tager afsted, som jeg havde håbet, og så må vi tage den derfra - altså vi er kun 25 år så det er jo ikke fordi uret tikker..

Men det river bare lige op i fortvivlelsen igen, når man hører om bekendte der er gravide - for hold da op hvor man gerne selv vil.

Jeg håber dine krydsede fingre virker - jeg skal i hvert fald nok komme med et resultat :) Hvornår er det bedst at tage den? Jeg synes man hører så meget både med tidspunkter, og man ikke må have drukket i 3-4 timer i forvejen osv

Kan godt forstå dig, og der er simpelthen ikke andet for end at tage en dag af gangen :)

Det bedste tidspunkt er som regel når du lige er stået fordi der er urinen mest koncentreret, og hvis du så ikke indtager så meget væske i løbet af aftenen hjælper det også på det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder fornuftigt, at du prøver at tage en g-test i morgen... den skal tages med morgenurin... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå dig, og der er simpelthen ikke andet for end at tage en dag af gangen :)

Det bedste tidspunkt er som regel når du lige er stået fordi der er urinen mest koncentreret, og hvis du så ikke indtager så meget væske i løbet af aftenen hjælper det også på det :goodluck

Jeg er nødt til at drikke i den varme :) Men, jeg har fri imorgen så sover længe, mon ikke det så går lige op :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ik om det har noget at sige, men de sidste to dage har æl-tests været bragende negative - der har kun været en streg, alle andre dage har man godt kunne ane nummer to

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm.. nu har jeg testet, men ved ikke hvad jeg skal tro..

Jeg kan ane nummer to streg, men der er ikke meget farve og den er kun halvt så bred som den anden streg...

Jeg har forsøgt at tage billede - men kan ikke få taget et ordentligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm.. nu har jeg testet, men ved ikke hvad jeg skal tro..

Jeg kan ane nummer to streg, men der er ikke meget farve og den er kun halvt så bred som den anden streg...

Jeg har forsøgt at tage billede - men kan ikke få taget et ordentligt

Har du ikke en ekstra test?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ikke en ekstra test?

Jo det har jeg.. Tror jeg venter en dag eller to og tester igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det har jeg.. Tror jeg venter en dag eller to og tester igen..

Respekt for tålmodigheden ;)

:goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det har jeg.. Tror jeg venter en dag eller to og tester igen..

lyder fornuftigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lige tilladt mig at låne en andens billede :)

Den jeg har lavet idag minder meget om denne - min nummer to streg sidder dog længere ude til venstre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm.... så ved jeg ikke rigtig om jeg tror på den :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm.... så ved jeg ikke rigtig om jeg tror på den :unsure

Nej, jeg ved som sagt heller ikke lige hvad jeg skal tro.. Men det er første gang jeg har kunnet se mere end en streg på en g-test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den er godt nok lidt vanskelig, men tror måske det bedste ville være at prøve og teste igen de næste par dage også og se om der sker noget med stregen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den er godt nok lidt vanskelig, men tror måske det bedste ville være at prøve og teste igen de næste par dage også og se om der sker noget med stregen :)

Jeg har fået lagt et billede op i en ny tråd med min test, men prøver igen imorgen og ser (jeg kan ik vente til torsdag, som jeg egentlig startede med at sige :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER