Gantzel21

Graviditet og penicillin

7 indlæg i dette emne

Jeg er ca. 8 uger henne og har desværre fået tandpine, som resulterede i en rodbehandling, konstante tandsmerter og penicillin mod betændelse.

Forhørte mig hos min læge før jeg begyndte behandlingen og han sagde god for både penicillin og Panodiler 3x om dagen, men jeg kan bare ikke lade være med at bekymre mig.

Skader jeg spunken? Skaber jeg et dårlig miljø for baby i maven? Er så bange for at spunken skal komme ud og fejle noget fordi jeg har taget penicillin.

Med min datter var det eneste jeg fejlede en omgang forkølelse. Med spunken er der allerede tandsmerter, medicin, stress, knap så meget glæde som ved den første,og knap så meget ro.

En bekymret mor :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæmpe kram til dig.

Nej tror ikke du skal være nervøs, pga din læge ville have sagt noget.

Jeg tror faktisk det er slemmere at være gravid anden gang fordi man har mange flere bekymringer. Hvad der kan gå galt hvad nu hvis osv. For det kan hvad katostrofale konsekvenser for ens familie.

Og derfor er glæden bare lidt sværer at finde men den kommer bare rolig :loveshower :loveshower

Og roen det får man tilbage når ens børn er flyttet hjemmefra :whistling :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram til dig.

Nej tror ikke du skal være nervøs, pga din læge ville have sagt noget.

Jeg tror faktisk det er slemmere at være gravid anden gang fordi man har mange flere bekymringer. Hvad der kan gå galt hvad nu hvis osv. For det kan hvad katostrofale konsekvenser for ens familie.

Og derfor er glæden bare lidt sværer at finde men den kommer bare rolig :loveshower :loveshower

Og roen det får man tilbage når ens børn er flyttet hjemmefra :whistling :whistling

Tak for dine ord :)

Ja man er nok mere bekymret fordi man ved hvad man kan miste og man ved hvad man går ind til på godt og på ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke du skal være bekymret. Jeg fik penicillin meget tidligt i graviditeten og Sebastian fejler intet :loveshower

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis din læge har sagt god for det ville jeg ikke være bekymret :kram2 selvom jeg godt kan forstå du er det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg tror heller ikke du skal være bekymret, men forstår godt din uro omkring det.

Jeg er desværre i den situation at jeg lider af svær astma, og det er ikke sjovt, især ikke nu hvor hun presser sådan på mine lunger.

7-9-13 har jeg indtil nu kunne klare mig på alm astma medicin.

Da jeg ventede min søn var det værre. Jeg tabte mig meget og havde det godt, men når jeg så fik det skidt var det meget skidt.

Jeg var indlagt flere gange, og fik faktisk stesolid 5 gange da jeg ventede ham pga at hele min krop var "oppe at køre".

Har heldigvis en sund og rask dreng, men blev dog også fulgt meget dengang, og også nu.

Men jo jeg gjorde mig da mine tanker, men tænkte at når lægerne gav mig det under indlæggelse, måtte de jo vide hvad de gjorde, og det endte jo heldigvis godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis lægen har sagt at det er det du skal tage, så synes jeg ikke du skal bekymre dig.

Jeg fik selv en pencillin kur, da jeg var ca. 20 uger henne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER