LightSpirit

Så går vi også igang...

13 indlæg i dette emne

Så har jeg smidt ppillerne (den 13/6) så nu må vi se hvor hurtigt eller langsomt det går før jeg bliver gravid. Min mor siger at for hende var det første måned efter hun smed sine ppiller, så det kan jo være det samme sker for mig...

Jeg overvejer at gå i matas og købe nogle af de der vitamin piller til gravide, har hørt man godt kan begynde at tage dem fra man begynder at prøve på at blive gravid.. Nogen erfaringer....?

Har længe været et stort ønske hos os begge at få et barn, men vi skulle lige have styr på nogle andre ting før vi ville gå igang med at prøve.. Nu da tidspunket er kommet er det da også lidt skræmmende synes jeg.. Er selv lige startet på nyt job som jeg bare elsker og en fødsel er jo ikke helt smerte fri.. Men ønsket om et barn er bare så stort og det er vel helt normalt at man bliver lidt usikker når det nu er første gang :)

Nå men jeg ville da bare lige sige hej til jer andre herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

velkommen herinde det er en god ide at begynde at tager vitamin piller og især folinsyre da det kan forhindre misdannelser af fosteret.

Håber at det går hurtig for jer og ja det kan ske første gang det gjore det også for mig, det var dejligt. Men nu er jeg igang med anden omgang og vi har prøvet siden nov og der er desværre ikke sket noget i nu.

men velkommen herinde her er nogle dejlige tøzer og man kan få støtte og gode råd så en masse :bd :bd :bd :bd til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til...

jeg håber at det går hurtigt for jer....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :balloons

Jeg har også selv hørt at det er en god idé at tage vitaminer med folinsyre. Så jeg selv er startet op med Gravitamin. Min kæreste får også tilskud med alm. Multi Vitamin, ekstra D-vitamin og Selen/Zink, da de tre sidste skulle være gavnlige for svømmerne. Og vi har lidt den holdning, at det jo ikke kan skade :) Håber det går hurtigt for Jer :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort velkommen her i det næsten bedste underforum (for tja gravid forumet er vel det bedste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til... :balloons

håber det kommer til at gå hurtigt for jer.. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Ja, det er en god idé at starte med at tage folinsyre, når man starter på projekt baby. Rigtig meget held og lykke. Håber det kommer til at gå hurtigt for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til :balloons

Held og lykke med projekt beby. Håber hurtig du vel stå med 2 streger. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen og :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen og held og lykke!

Fertilitet går ikke igen i generne, men derfor håber jeg gør jer i hurtigt blir gravide alligevel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og held og lykke med projektet - håber ikke i skal arbejde på sagen alt for længe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER