Heidi0601

Hvornår fjerner man en lur?

6 indlæg i dette emne

Lærke har ikke så nemt ved at sove i vuggestuen, så vi har i samråd med en af pædagogerne i vuggestuen fjernet morgenluren, i håb om, at hun så vil sove mere i vuggestuen.

Men jeg er nu kommet i tvivl om, om det er smart? For der er vel ingen garanti for at hun sover mere i vuggestuen, bare fordi hun ikke sover om formiddagen mere...?

Hvornår fjerner/ har i fjernet en lur for jeres poder??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Chloe har aldrig rigtigt været den store "middags sover".

og var heller ikke glad for barnevognen. - hjemme sov hun kun 1 lur.

Da hun begyndte i vuggestuen, ville de ha at hun skulle sove 30min som formiddags lur

og 1½ time om eftermiddagen - de fik dog hurtigt fjernet formiddagsluren igen, da det slet ikke gik

(hun var 1år)

og så sov hun 2 timer fra middag i stedet.

Så nej jeg synes ikke det er for tidligt.

og hvis de evt. kan ligge hende ud lidt tidligere til middag, hvis hun virker meget træt,

så ku de jo gøre det sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lærke har ikke så nemt ved at sove i vuggestuen, så vi har i samråd med en af pædagogerne i vuggestuen fjernet morgenluren, i håb om, at hun så vil sove mere i vuggestuen.

Men jeg er nu kommet i tvivl om, om det er smart? For der er vel ingen garanti for at hun sover mere i vuggestuen, bare fordi hun ikke sover om formiddagen mere...?

Hvornår fjerner/ har i fjernet en lur for jeres poder??

Der er ingen garanti for at hun sover længere til middag fordi man fjerner morgenluren, men chancen er der da.. :) Jeg vil sige det er forsøget værd. Hannah var heller ikke meget ældre da hendes morgenlur strøg sig en tur. Held og lykke med det.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter var 1 år da hun startede i dp og der sov hun stadig formiddagslur. Jeg tror der gik 3-4 mdr sådan så droppede vi den og nøjedes med 1 lur fra ca 11:30-14:30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tjaa når hun ikke falder i søvn ?? her stoppede vi omkring da Silke var et års tid - hun gad simpelthen ikke sove om formiddagen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilde kvittede også sin formiddagslur da hun var omkring 1 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER