MissingLink

Kjole til bryllup til gravid mave

16 indlæg i dette emne

Hvor finder jeg lige det? :rolleyes

Synes det er lidt svært at finde. Har googlet lidt rundt, men har ikke rigtig fundet noget jeg bare lige synes.

Skal nemlig til bryllup her til sommer, og jeg kan vist af gode grunde ikke rigtig være i noget af det jeg har ;)

Så, er der ikke nogen af jer kloge piger, der lige ved, hvor man finder sådan én? :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ehmmm- I kan da så meget piger :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D

Jeg er vild med Asos.com og synes de har noget rigtig fedt tøj. I sær kjoler er de rigtig gode til at lave :)

Lige nu er der gratis forsendelse til Danmark og de holder desuden også udsalg...

Se bare her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ville gå efter kjoler med empirer stilen. Hvor den skærer lige under brystet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D

Jeg er vild med Asos.com og synes de har noget rigtig fedt tøj. I sær kjoler er de rigtig gode til at lave :)

Lige nu er der gratis forsendelse til Danmark og de holder desuden også udsalg...

Se bare her

Jeg har også købt en del kjoler hos Asos :) Jeg har også kigget deres maternity.kjoler igennem, men jeg synes ikke lige der var den helt rigtige :)

jeg ville gå efter kjoler med empirer stilen. Hvor den skærer lige under brystet

Jeg kigger også efter sådan nogle modeller. Det er bare lidt svært at finde på en google-søgning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med denne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget lidt på disse:

Nr. 1

post-210-060289100 1309714807_thumb.jpg

post-210-090840700 1309714818_thumb.jpg

Nr. 2

post-210-041751200 1309714862_thumb.jpg

post-210-026369300 1309714872_thumb.jpg

Nr. 3

post-210-050672200 1309714897_thumb.jpg

Det lille minus er, at jeg ikke er alt for vild med at have strapless på. Synes jeg har for brede skuldre, og er bange for den evt. falder ned ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en mamalicious til billige penge i vero moda :yay

Synes den er flot og til få penge kan det godt gå an "kun" at skulle bruge den til to bryllupper mens maven er på..

Den er i støvet blå satin med lidt brede stropper, skærer under brystet, cirka knælang og bindes på ryggen for at give figur :) Den er god her til sommer..

Håber det lykkes dig at finde den helt rigtige kjole.. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en mamalicious til billige penge i vero moda :yay

Synes den er flot og til få penge kan det godt gå an "kun" at skulle bruge den til to bryllupper mens maven er på..

Den er i støvet blå satin med lidt brede stropper, skærer under brystet, cirka knælang og bindes på ryggen for at give figur :) Den er god her til sommer..

Håber det lykkes dig at finde den helt rigtige kjole.. :goodluck

Den lyder fin :) Jeg kan ikke lige umiddelbart finde den på nettet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige forsøgt mig med en søgning på nettet.. kan heller ikke finde den igen - jeg ved at den har været der..

Den var en del af deres forårs- eller sommerkollektion :yay Den hedder noget med Mississipi Blue eller lign.

Jeg kan se, at de er begyndt at vise efterårskollektionen.. det kan være det er derfor.

Håber du finder noget der dur :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad størrelse skal du bruge, for jeg har en kjole hængende ned i walk in closet, men jeg er jo størrelse kæmpe :) det er en mellemting mellem str 46 og 48

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

billede af kjolen på ginen, den er en støvet grøn

nfpnxd.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh Gitte, der er rigtig sødt af dig :kram Men jeg bruger normalt str 36, så den bliver nok for stor desværre. Bruger stadig str S i gravidtetstøj og str "27 i bukser (én str mere end normalt)

Jeg kan bare ikke være i de galla/festkjoler jeg selv har, da de ikke er til at have maven i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh Gitte, der er rigtig sødt af dig :kram Men jeg bruger normalt str 36, så den bliver nok for stor desværre. Bruger stadig str S i gravidtetstøj og str "27 i bukser (én str mere end normalt)

Jeg kan bare ikke være i de galla/festkjoler jeg selv har, da de ikke er til at have maven i ;)

hvornår skal i til bryllup? for vil anbefale dig, at logge ind på bryllupsklar og finde Miss-Lena. Hun har en kjolepusher, som kan lave billige smukke kjoler. Min den grønne ovenover er lavet gennem hende, og syet efter mine mål til 500 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvornår skal i til bryllup? for vil anbefale dig, at logge ind på bryllupsklar og finde Miss-Lena. Hun har en kjolepusher, som kan lave billige smukke kjoler. Min den grønne ovenover er lavet gennem hende, og syet efter mine mål til 500 kr.

Det er allerede i næste måned, så måske jeg er lidt sent ude ;) Men jeg vil da lige kigge på det- tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan desværre ikke hjælpe, på nær hvis du kan finde en kjolepusher der kan sy en til dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER