Sookie

Mini ferie

7 indlæg i dette emne

Hej piger :)

Vi har lige bestilt mini ferie i lalandia i uge 30... Jamie er på det tidspunkt næsten 4 måneder.

og nu kommer spørgsmålet...

hvad skal vi ha med til lille Jamie, udover det åbenlyse.?

Han blir ammet og det er først meningen at han skal starte på skemad tidligst

i august, så maden er lige ved hånden :)

men er der nogle specielle ting, som har været uundværlige for jer ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Svømmebleer :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svømmebleer :whistling

Åh ja, du siger noget.. havde jeg ikke tænkt på. :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Lalandia i uge 29 :) Havde været sjovt at være der samtidig...

Jeg har ikke tænkt så meget over endnu, hvad vi skal have med til hende, Men bleer, badetøj, håndklæder, skiftetøj, barnevogn...

Er det i Rødby eller Billund i skal ??? Vi skal til Rødby og der er masser af butikker og et supermarked inde i Lalandia, så vi kan købe, hvis vi har glemt noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i Lalandia da Isabella var 4 måneder :) Tror bare vi havde det mest "basale" med. Hun sov i sin barnevognsoverdel om natten. Den stod inde på gulvet ved siden af mig. Derudover var det vist bare tøj, legetøj, badetøj. Men forresten, så er gulvet (eller det var det i det hus vi havde) klinkegulv, og derfor var jeg glad for, at jeg havde taget aktivitetstæppet med, så gulvet blev knap så hårdt :)

Og rigtig god tur :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Lalandia i uge 29 :) Havde været sjovt at være der samtidig...

Jeg har ikke tænkt så meget over endnu, hvad vi skal have med til hende, Men bleer, badetøj, håndklæder, skiftetøj, barnevogn...

Er det i Rødby eller Billund i skal ??? Vi skal til Rødby og der er masser af butikker og et supermarked inde i Lalandia, så vi kan købe, hvis vi har glemt noget..

Vi skal i Billund :)

Men ja, kunne ellers ha været sjovt at være der på samme tid :)

Der er vist også et lille supermarked - og ellers ligger det jo lige ved byen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i Lalandia da Isabella var 4 måneder :) Tror bare vi havde det mest "basale" med. Hun sov i sin barnevognsoverdel om natten. Den stod inde på gulvet ved siden af mig. Derudover var det vist bare tøj, legetøj, badetøj. Men forresten, så er gulvet (eller det var det i det hus vi havde) klinkegulv, og derfor var jeg glad for, at jeg havde taget aktivitetstæppet med, så gulvet blev knap så hårdt :)

Og rigtig god tur :glad

Det er jo omkring samme alder, som Jamie har når vi skal afsted :)

Brugte i noget specielt badeudstyr til hende, eller havde i hende bare på armen ?

God ide med at sove i barnevogns delen, så det ikke blir forvirrende med "ny" seng.

aktivitets tæppet var også en god ide at tage med. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER