TiaK

Ammeindlæg

9 indlæg i dette emne

Nu skal jeg jo 7-9-13 snart til at begynde at amme og har derfor købt to forskellige mærker af engangsammeindlæg.

Men jeg kom til at tænke på, hvor ofte skal de skiftes? Jeg ved godt at det er "ofte" men jeg har ingen anelse om hvad det er?? Måske det kommer hel naturligt, når mælken løber til, men hvor mange bruger I på et døgn?

Og jer der har uld/ikke engangs - hvor mange har I - skal de skiftes ligeså ofte?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I starten havde jeg engangs inderst og uld yderst :) Jeg skiftede ihvertfald hveranden tredje time, indtil mælken havde reguleret sig - derefter brugt jeg kun uld :loveshower og jeg havde 3 dags indlæg og et nat indlæg af uld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte dem fra Pigeon, de helt tynde

De blev skiftet 4-6 gange i døgnet, men jeg var heller ikke særlig "utæt"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skifter kun morgen og aften..

jeg har ikke problemer med at mælken pludselig løber og de er altid tørre.

Men det er vel afhængig af hvor meget man "lækker".

har 2 sæt uld indlæg - men bruger dem ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I begyndelsen brugte jeg både uld og engangs, jeg var piv-utæt. Jeg skiftede en del gange hver dag. Nu hvor det er varmt i vejret bruger jeg kun engangs. Men vent og se, hvor meget du lækker. Det ved du ikke på forhång. :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte også dem fra Pigeon.

Jeg synes at det var dejligt at de var så tynde, at man ikke kunne se at man havde dem på. Jeg havde nemlig også nogle andre der var tykkere - og dem kunne man godt ane under blusen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar :loveshower

Indtil videre har jeg kun brugt engangsindlæg - har egentlig gerne villet købe uld, men Matas havde ikke nogle og jeg har ikke lige været på apoteket...

Jeg synes engangs har været ok mht fnuller og tæthed - men man kan se dem gennem blusen! Dem fra Libero er værst - har nogle andre der hedder "Mild balance", de er lidt bedre. Har også prøvet dem fra Matas, men dem fik jeg brugt op før jeg begyndte at gå i stramt tøj...

Lyder da til jeg skal prøve de der Pigeon - hvor køber I dem henne?

Og jer med uld-indlæg, kan disse ses gennem tøjet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar :loveshower

Indtil videre har jeg kun brugt engangsindlæg - har egentlig gerne villet købe uld, men Matas havde ikke nogle og jeg har ikke lige været på apoteket...

Jeg synes engangs har været ok mht fnuller og tæthed - men man kan se dem gennem blusen! Dem fra Libero er værst - har nogle andre der hedder "Mild balance", de er lidt bedre. Har også prøvet dem fra Matas, men dem fik jeg brugt op før jeg begyndte at gå i stramt tøj...

Lyder da til jeg skal prøve de der Pigeon - hvor køber I dem henne?

Og jer med uld-indlæg, kan disse ses gennem tøjet?

Jeg køber pigeon hos babysam..

på nettet kan du, hvis du køber 5 pakker eller flere, få dem til 20kr pr pak.

Har prøvet libero, natusan og nogle fra føtex (med en ko på, husker ik hvad de hedder) og så pigeon.

pigeon er klart de bedste..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber pigeon hos babysam..

på nettet kan du, hvis du køber 5 pakker eller flere, få dem til 20kr pr pak.

Har prøvet libero, natusan og nogle fra føtex (med en ko på, husker ik hvad de hedder) og så pigeon.

pigeon er klart de bedste..

Nu har jeg været i Ønskebørn og købe Pigeon. Jeg har ikke prøvet Natusan, men dem fra føtex er også dem jeg har prøvet (Mild Balance). Håber jeg bliver glad for Pigeon.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER