Calla

Når man får en sang på hjernen :O//

13 indlæg i dette emne

Jeg har de sidste mange måneder, haft en :numse irriterende sang på hjernen. Den er blevet fløjtet, nynnet og sågar "sunget" flere hundrede gange, og det har været anstrengende :lolhit Nu må det være Jeres tur :

MEN; Nu er den blevet afløst af denne, og det kan jeg leve med lidt endnu ;)

Har I nogle belastende sange på hjernen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan desværre ikke se den første...

Men ja - pt. er det Rasmus Nørr's "Det glade pizzabud" jeg har på hjernen hver dag.. og nok af den grund at det er den der vækker mig hver morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm..jeg kan sagtens se begge 2 :blink

Har li prøvet med en anden video, virker det nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm..jeg kan sagtens se begge 2 :blink

Har li prøvet med en anden video, virker det nu?

Den blev ved med at skrive noget om noget de havde fjernet...

Men ja nu virker den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ja den første kan jeg godt huske den havde jeg også på hjernen i et godt stykke tid efter.

Herhjemme er det tommelfinger tommelfinger jeg har på hjernen - fordi den ældste vil synge den hele tiden :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ja den første kan jeg godt huske den havde jeg også på hjernen i et godt stykke tid efter.

Herhjemme er det tommelfinger tommelfinger jeg har på hjernen - fordi den ældste vil synge den hele tiden :lolhit

Er det ikke det man siger, man VED man har fået børn, når man går og synger børnesangene for sig selv :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Med vilje har jeg ikke trykket på nogle af dem . vi ikke risikere få dem på hjernen :14: :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med vilje har jeg ikke trykket på nogle af dem . vi ikke risikere få dem på hjernen :14: :lol

:haha det har jeg heller ikke gjort, skal ikke risikere noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha det har jeg heller ikke gjort, skal ikke risikere noget :)

Hi hi, jeg har også valgt at lade være :)

Men til gengæld kom jeg til at tænke på " jeg kan en sang der kan drive dig til vanvid, jeg kan en sang der kan drive dig til vanvid blah blah blah" overvejer helt at se de 2 film alligevel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da ikke den værste - det er en go' humørspreder ^_^

Lige pt. kører den her i hovedet på mig Jeg har trukket nitten. Jeg har jokket i en lort, samlet den op og bidt i den. Det er nitten.

Altså ikke at der er noget i det :D , jeg synes bare det er en fed tekst, og nu har jeg så hørt den een gang for meget :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da ikke den værste - det er en go' humørspreder ^_^

Lige pt. kører den her i hovedet på mig Jeg har trukket nitten. Jeg har jokket i en lort, samlet den op og bidt i den. Det er nitten.

Altså ikke at der er noget i det :D , jeg synes bare det er en fed tekst, og nu har jeg så hørt den een gang for meget :wacko

Ej hvor underligt, den havde printet sig fast i knolden på mig i weekenden, det var åbenbart så slemt at min mand til sidst bad mig om at klappe i, og det sker ellers sjældent :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER