babyboy

Er spændt på hvordan det hele kommer til at gå

10 indlæg i dette emne

Puha .. imorgen starter min kæreste på arbejde igen, efter to måneders fri .. så nu skal jeg lærer at ha en hverdag alene med lillemanden .. hvordan mon det blir ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha .. imorgen starter min kæreste på arbejde igen, efter to måneders fri .. så nu skal jeg lærer at ha en hverdag alene med lillemanden .. hvordan mon det blir ..

Det bliver spændende - men mon ikke det kommer til at gå fint?

Og du skal da vist have ændret din status til venstre... :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også lidt nervøs, da Nikolaj skulle starte arbejde efter 4 uger hjemme, men det gik bare så godt fra første dag :loveshower Så min bekymring blev gjort til skamme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min status til venstre?

Er meget spændt på det, for det var en vanskelig start .. kolik .. men han er meget bedre nu .. tror bare 11 timer blir mega hårdt ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende - men mon ikke det nok skal gå.. når man først har fundet en god rytme med baby, så kører det bare :)

(og ja, din status til venstre.. der står at du "er gravid" ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sikker på det nok skal gå godt :biglove Nu starter hverdagen, hvor der kan komme konkrete rammer og en ensformig og tryg hverdag, en ny epoke for jer alle :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber din første dag alene hjemme går godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min status til venstre?

Er meget spændt på det, for det var en vanskelig start .. kolik .. men han er meget bedre nu .. tror bare 11 timer blir mega hårdt ..

Hvis du går ind på din egen profil (klik på dit navn) så kan du "rediger min profil" oppe til højre, og der kan du ændre din status fra "er gravid" til "er mamma".

Glæder mig til at høre hvordan det er gået i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh, jamen lige pt er jeg på nettet på min mobil, og der kan jeg ik se det .. men skal nok få det rettet :).

Jamen havde min guldklump selv fra midnat, så kæresten ku få noget søvn, og kl.11.15 blev han passet lidt, så jeg ku komme til træning. Han har været meget vågen idag og meget glad, og nu sover han sødt :). Fik det dejligste smil da jeg hentede ham .. Nårh <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha .. anden dag idag.. han har grædt meget.. blir så frustreret og ked af det, syns slet ik det er til at overskue ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER