Guest

hjælp, hvad skal vi ud og investere i??

7 indlæg i dette emne

Når man som mig er adminstrativ gravid, og har fået af vide at vi er godkendt til barn fra 0-36 mdr. Dog med størst sandssynlighed for et barn omkring d 8 mdr, som vi får i forslag.

Men vi vil jo gerne bruge ventetiden på at købe ind til barnet. Men hvad skal vi købe, hvad har vi behov for? det har jeg virkelig svært ved at finde ud af.

Derfor spørger jeg nu jer forældre, hvad mener i, vi sagtens kan gå ud og købe?

Vi har seng - en junoseng, som kan tilpasses alderen. Junior og babydyner har vi også, samt puslebord.

Men hvad skal vi ellers have af store ting???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Klapvogn og barnevogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klapvogn og barnevogn

jeg er jo stadig i tvivl omkring barnevognen, fordi barnet jo også kan være de 3 år :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er jo stadig i tvivl omkring barnevognen, fordi barnet jo også kan være de 3 år :D

Men når I får barnet i forslag og dermed kender alderen, så går der vel alligevel også et stykke tid før han/hun kommer til Danmark ik? Så der kan du jo så fx se om det bliver nødvendigt med barnevogn eller ej.

En klapvogn kan du jo købe uanset :)

Ellers så tænker jeg autostol, hvis I har bil? Men igen så skal den jo selvfølgelig også tilpasses alderen.

Legetøj :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Evt. babyalarm

Trip trap stol?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tænker jeg lige lidt anderledes sorry, for alt det praktiske syntes jeg man kan tage som de kommer da det er jo ikke alle klapvogne, autostole osv man kan købe før barnet har prøvet at sidde i det.

Men jeg tænker lidt gyngestativ, rutchebane, sandkasse eller overvej hvordan i vil have det.

Hvad med møbler til værelset som kommode osv.

Hvormange er i på ventelisten :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tænker jeg lige lidt anderledes sorry, for alt det praktiske syntes jeg man kan tage som de kommer da det er jo ikke alle klapvogne, autostole osv man kan købe før barnet har prøvet at sidde i det.

Men jeg tænker lidt gyngestativ, rutchebane, sandkasse eller overvej hvordan i vil have det.

Hvad med møbler til værelset som kommode osv.

Hvormange er i på ventelisten :loveshower

jamen vi er på over 40 på ventelisten og vi er p.t nr. 39, så der er jo laaaang tid endnu til barn i forslag, men bare så vi har noget at hygge os med mens vi venter.

Jeg vil gerne at vi får et gyngestativ, og sandkasse osv. Men tænker også, at vi ikke skal købe de store ting, som dem for tideligt af hensyn til garantien, hvis nu det skulle gå i stykker, når det bliver brugt :D . Vi skal helt bestemt også have en trampolin...

Men de der legeting skal købes, når vi går ind i det sidste år af ventetiden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER