Oprettet June 10, 2011 Jeg mangler en god opskrift på pølsehorn. Er der en der har en? Min niece har så pænt adviceret mig om at hun agter at besøge mig i weekenden. Så må jeg jo nok også hellere have lidt børnevenlig mad på menuen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2011 Jeg har lagt en opskrift ind i denne tråd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2011 Jeg plejer at bruge en helt almindelig bolledej :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Og jeg er ofte doven, så jeg køber den færdige pølsehorns dej elelr pizza del og laver dem af :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2011 Jeg bruger den fra Amo's serie, der er tre tynde og det er nummer to i serien. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2011 Jeg plejer at bruge den opskrift jeg også bruger på pizza, rigelig mængder olivenolie og tipo 00 mel :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2011 Og jeg er ofte doven, så jeg køber den færdige pølsehorns dej elelr pizza del og laver dem af :balloon Og de bliver faktisk meget gode.... :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites