Morpige

Vis mig jeres tøjskab til børnene eller reol

8 indlæg i dette emne

Vi er kommet i pladsproblemer. Vi har en flot blå reol fra IKEA til Alexanders tøj, men jo større han bliver, jo mindre bliver den.

Nu ved jeg ikke om jeg tør købe en ny og større reol, for han vokser jo forsat. Han har også et dobbeltsidet skab uden hylder. Men jeg får aldrig hængt tøjet op.

Så jeg håber jeg må få lidt indput fra jer. Hvordan gør I det? Håber nogen vil vise billeder :) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

er der mulighed for at man kan sætte hylder op i det dobbeltsidet skab???

Vi har walk in closet, som vi har tænkt os at bruge den nederste hylde på børnene, når vi kommer så langt. Der er en hel væg med hylde, så tror der er plads nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter har et fint gammelt karlekammerskab, som jeg har malet i en lækker gul farve :loveshower

post-2672-032215100 1307715491_thumb.jpg

post-2672-031328600 1307715502_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der mulighed for at man kan sætte hylder op i det dobbeltsidet skab???

Vi har walk in closet, som vi har tænkt os at bruge den nederste hylde på børnene, når vi kommer så langt. Der er en hel væg med hylde, så tror der er plads nok

ja der er mulighed for det. Men vi er slet ikke gør det selv mennesker på noget plan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter har et fint gammelt karlekammerskab, som jeg har malet i en lækker gul farve :loveshower

Tak for billederne, hvor er det flot og velorganiseret :) Ja det var nok sådan noget vi mangler. Vi har faktisk haft et skab til ham, men fordi der er skabe på værelset solgte vi det igen

hvor lægger du så strømper?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :blush Der er strømper og strømpebukser i den ene kurv, der står nederst i skabet og undertøj/nattøj i den anden :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :blush Der er strømper og strømpebukser i den ene kurv, der står nederst i skabet og undertøj/nattøj i den anden :balloons

Ah ja dem kan jeg se nu :)

Jeg tror vi er blevet enige om hvad vi gør nu :) Vi køber en ny højseng og så køber vi 2 kommoder med 4 rum i hver til at stille ind. 2 skuffer til hver tøjdel må være nok.

:)

Tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha ja alt det tøj.

De vokser og vokser jo hurtigere end man kan følge med, og det er svært når man kan bruge 2-3 str. tøj samtidig, for det fylder jo bare meget.

Daniel har et langt skab i soveværelset samt en kommode/puslebord på hans eget værelse.

Vi skal dog ud og købe et nyt skab til ham inden lillesøster kommer, noget der kan bruges som fuld løsning på hans eget værelse uden at fylde for meget :D da vi jo skal bruge kommoden til hende :)

Men mon ikke vi finder det vi skal bruge, håber bare vi når at blive helt færdige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER