Frk.A

'forelsket' i en fremmede

10 indlæg i dette emne

Var i byen i lørdags, for første gang i et år - skulle bare lige mødes med en veninde og have en drink, men det udvikler sig til en hyggelig bytur hvor vi rigtig morer os.

Senere tager vi ind på et næsten-nyåbnet diskotek, og midt i dansen får jeg øje på den her fyr, og jeg danser lidt forbi ham, og igen forbi ham..og igen.

Jeg ser hans øjne igen og igen og ligger mærke til at han har et helt bestemt udseende, som fanger mig.

Da jeg står med ryggen til, kommer han hen og spørger "Øl?" - Og jeg aner ikke hvad der går af mig, men jeg svare nej tak, med et smil, og får sagt noget så dumt, som "Jeg drikker ikke øl" (hvilket jeg gør!). Så siger han at det bare er iorden og sætter sig hen igen.

Min veninde vil så hjem 10 min efter og det var det...

Nu er det tirsdag og jeg tænker og tænker på den her fyr.. bliver ved med at se ham for mig.

Jeg fik ikke engang hans navn, aner ikke om han bor i min by - Aner intet! Men jeg har lyst til at vide, hvorfor han bød på øl og vide hvem han er osv.

Hvad dælen gør man?? - Han kunne ligeså godt være en fætter til en fætter der var på weekend i den anden ende af landet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

der jo ikke anet for, at se om han kommer på stedet igen på lørdag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, i festtøjet igen. hvis han ikke er der, men hans venner er, så spørg dem om de ikke kan invitere ham ned osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

eller en annonce i lokalavisen :) I Århus er der mange der bruger "Århus Onsdag" til at eftersøge de søde smil de så igennem ugen :)

Jeg har selv prøvet at en søgte efter mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

på med festtøjet og dertil igen, måske han er der :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

eller en annonce i lokalavisen :) I Århus er der mange der bruger "Århus Onsdag" til at eftersøge de søde smil de så igennem ugen :)

Jeg har selv prøvet at en søgte efter mig.

Ej, hvor sjovt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller hvis diskoteket har en hjemmeside, kan du måske finde et billed af ham, og slå det op på din væg på facebook, og spørge om nogen kender ham?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen du skal da i byen igen på lørdag!!!

Han leder sikkert også efter dig, så I vil sikkert mødes igen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre ikke hjemme på lørdag, ellers var det en oplagt mulighed, men har forsøgt på diskotekets hjemmeside at skrive en 'eftersøgning' og facebook... Men hvem leder jeg jo lige efter ? Han kan jo hedde hvasomhelst. Og at slå noget op påmind væg.. Bum bum :) er bådevenner med mine forældre og søskende derinde, og de behøvet ikke vide alt :)

Han bliver mere og mere tydelig i min hukommelse af ham og jeg ved med sikkerhed at jeg ville kunne genkende ham hvis jeg så ham på gaden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen så må du sende veniden ind i byen lørdag, og bede hende give ham en besked fra dig. Du kan evt. skrive et lille brev på et stykke papir.

Noget i retningen af :

lagde mærke til dig i lørdags, og er ked af at vi ikke rigtig fik kontakt til trods for, at du bød på en øl.

Men du har været i mine tanker lige siden. Håber ikke du har glemt mig.

Hvis du kunne være interesseret i en tur i biffen med mig eller bare en kop kaffe eller lignende, så ring til mig på nr. XXXXXXXX

Hilsen XXX fra i lørdags

det skal helst ikke fylde meget mere end en halv side

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER