Guest

Restaurant i KBH?

11 indlæg i dette emne

Jeg har fødselsdag i næste uge og manden har taget fri fra arbejde for at hygge sammen med mig :loveshower

Jeg ved ikke umiddelbart hvad vi skal lave i løbet af dagen endnu, men om aftenen vil jeg formentlig gerne ud og spise. Vi kender allerede et par gode restauranter, som jeg overvejer, men jeg vil egentlig gerne prøve noget nyt. Synes tit vi ender de samme steder.

Har I nogen forslag til en god og hyggelig restaurant i KBH eller omegn? Den må ikke være for dyr. Jeg kan rigtig godt lide f.eks. italiensk og asiatisk mad, men kom også gerne med forslag der ikke er i den gener hvis de er gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vesuvio på Rådhuspladsen. Er italiensk... Ikke for dyr og fantastisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Restaurant Vespa i Store Kongensgade :)

Der får man 4 retter for 250 kr., og det er LÆKKERT!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Restaurant Vespa i Store Kongensgade :)

Der får man 4 retter for 250 kr., og det er LÆKKERT!

:ditto Jeg har været der og det er skøn mad til prisen :)

Eller:

Enomania på Vesterbrogade - har ikke selv været der (men drømt om det længe!), men det skulle være fantastisk italiensk mad nede på jorden (der skal I bestille bord...)

Flyvefisken i Larsbjørnsstræde - luksus thai-mad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Madklubben.info har fået ros af flere jeg kender, som jeg ved har god madsmag. Det er hverken italiensk eller asiatisk, men det er veltilavet mad til super gode priser. Konceptet er at du vælger 1,2,3 eller 4 retter til hhv. 100,150, 200 eller 250 kr.

De har endda en afdeling i Tivoli, så kunne I jo promenere en lille tur i haven efter middagen og snuppe en tur i ballon gyngerne :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres forslag :)

Det lyder til der er nogen lækker nogen imellem, så jeg skal lige have luret hjemmesider ;)

Kom gerne med flere forslag hvis der er nogen der har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tilslutter mig koret om Vespa eller Scarpetta (sidstnævnte var vi på til mandens fødselsdag for en lille måned siden og fik kokkens 5-retters til 275,- - såååå lækkert!).

Gå ind på cofoco.dk (det er dem, der står bag begge + de også har andre restauranter med samme billige koncept).

Ristorante Fabio på Frederiksberg er også super-lækker og heller ikke så dyr.

God fornøjelse! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg lige bestilt bord på Scarpetta til næste fredag :)

Jeg har været på en af de andre Cofoco-restauranter og kunne rigtig godt lide den, og har egentlig hele tiden haft i tankerne at jeg skulle have manden med ind på en af dem. Jeg har bare glemt dem hver gang vi har skulle et eller andet, så nu skal det være :oops

Endnu en gang tak for jeres forslag og for at genopfriske min hukommelse :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER