brineh

Hvad får i hverdagene til at gå med,

6 indlæg i dette emne

overskriften siger sig selv :)

Er lidt nysgerrig, hvad i andre laver mens i er på barsel, udover selvfølgelig at nyde de små

For mit eget vedkommende, så får jeg gjort de huslige ting, som at vaske tøj, støvsuge osv.

Tager os ud og besøger familie, shopper lidt, handler ind nogle gange, ellers handler hele familien ind sammen når manden kommer hjem :) ellers slapper vi bare af hjemme, mig og lille manden ;)

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er lidt det samme her..... Husligt arbejde og hygge herhjemme med lillemanden..... Så går jeg også dejlige lange ture med barnevognen, tager på hyggeshopping, til mødregruppe og besøger familien.... Og så er jeg også kommet til at se lidt TV2 Zulu... Der kører så mange gode serier om dagen :badgirl

Og så er jeg jo også på BK når tiden tillader det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i mødre gruppe næsten hele tiden, for vi svingede bare så godt

Ellers lidt husligt, samt hente og bringer den store i børnehaven, lufte hund mm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter er 9½ mdr så hun kræver også at der sker noget for hende, og det synes jeg godt kan være være svært at finde på hjemme. Så vi går til pudslestik og sutter & salmer, og så er vi et par stykker fra mødregruppe som stadig har tid til at ses en gang om ugen. Og ellers går tiden også med det huslige - gøre rent, vaske tøj, vaske op, handle ind, lave mad osv.

Nogle dage går tiden stærkt mens andre er meget lange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VI har haft fast program men nu er holdene desværre slut pga forestående sommerferie ØV!

Mandag: Afslapning og lave babymad til resten af ugen

Tirsdag: Babysvømning

Onsdag: Mødregruppe

Torsdag: Efterfødselsgymnastik

Fredag: Afslapning

Lørdag/Søndag: Besøg af/ved familie

Når vi er hjemme er vi på sansegyngen, kigger i spejlet, leger på legetæppet og laver 'gymnastik' hvor vi øver at trille, krybe/kravle etc. på biblioteket, går i genbrugen - og så går der meget tid med at made ham også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah, vi laver egentlig ikke så meget udover det sædvanlige.

Jeg vil meget gerne ha det hele i en fast rutine først.

Når han sover i barnevognen, så får jeg som regel ordnet lidt husligt eller ordner lidt hår.

Hvis jeg har nogle ting, som jeg skal, så gør jeg det som regel når farmand er kommet hjem

fra job og kan tage over. det kan være handle, optiker, massage osv.

Ville nu gerne at jeg kunne handle ind med ham i barnevognen nogle gange,

men vejen til nærmeste er godt 3km hver vej + en lang bakke opaf hjem.

og hvis jeg skal ha ham med i autostolen, så er der kun lige plads til et par liter mælk

i vognen, når han sidder der :-)

Så det er egentlig meget nemmere at jeg selv gør det om eftermiddagen.

og hvis Chloe vil, så kommer hun med.. og så får vi jo også lidt alene mor-datter tid :)

Ja ellers så henter/bringer vi jo Chloe i børnehave.

Veninder synes jeg ikke der er så meget tid til lige nu med 2 børn... kun hvis de kan komme på besøg her.

første gang lavede vi ellers mange ting.. Babysvømning, cafe tur med veninder osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER