Miss-Mette

Gæster...

28 indlæg i dette emne

Jeg sidder og er så småt i gang med at overveje navngivningsfest og med den foreløbig gæsteliste jeg har lavet rammer vi 60 med både familie og venner. Hvis vi vælger kun at invitere den nærmeste familie rammer vi 25. Vi ved ikke helt hvad vi gør endnu, men tror det ender med både venner og familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Jeg synes at barnedåb er for Familien altså familie for den lille ny.

det er jo som sagt den det drejer sig om og ikke forældrene..

på den måde undgår man os skuffelser for venner / bekendte (hvis man fx ikke har råd til det store)

Hvis det var et bryllup handler det jo mere om hvem VI som forældre er bekendte med.

man da dette er et barnedåb handler det om barnet og dens nærmeste i livet - og den tilknyttning

vi er selv meget uenig hjemme ved os da min mand vil have alle vores venner med, også kan vi blive ved :( hvordan vi får det løst ved jeg ikke endnu,

men jeg håber det bliver på min måde. da det er min holdning til barnedåb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde dåb på søndag og har efter mange snakke/overvejelser valgt at invitere hele familien samt et par venner..

Vi bliver i alt 59 inkl. børn - så det er en stor flok :balloon

Men vi er glade for at have mulighed for at vise vores prinsesse frem, samt give lidt igen til alle dem der inviterer os til diverse fester og dem der viser interesse for os og vores liv :loveshower

Vi glæder os til dagen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER