lukaj

nogen stedkendte i kbh?

11 indlæg i dette emne

hvor langt er der fra parken til hovedbanen? hvor lang tid tager det at gå. vi skal med tog hjem fra take that koncert i næste mdr og skal lige vide hvor lang tid før vi skal regne med at gå fra parken for at nå vores tog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er ca 4 km, så det tager vel 30-40 minutter, alt efter hvor hurtigt i går...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er 4,1 km så det kommer an på hvor hurtigt i går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay tak for svar, det var lidt længere end vi lige havde regnet med men det går nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor tager I ikke toget videre til Østerport? Derfra kan man sagtens gå til Parken. Det tager vel omkring et kvarters tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skal med et tog hjem kl 00.37 og når jeg kigger på DSBs hjemmeside kan jeg ikke se det går fra østerport kun fra hovedbanen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har fundet det, og det går 10 min tidligere fra østerport så det er jo bare perfekt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom det ikke tager så lang tid at gå til Østerport, skal I nok lige lægge lidt tid til jeres beregning, for det kan godt tage lang tid at komme væk fra Parken, når der er så mange mennesker samlet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har fundet det, og det går 10 min tidligere fra østerport så det er jo bare perfekt :)

Selvom det ikke tager så lang tid at gå til Østerport, skal I nok lige lægge lidt tid til jeres beregning, for det kan godt tage lang tid at komme væk fra Parken, når der er så mange mennesker samlet :)

Synes også tit at toget fra østerport køre fra perronen længst væk så man lige skal gå en del ekstra efter at have fundet ud af hvorfra toget køre :gal (og nej jeg kan ikke lide østerport :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har fundet det, og det går 10 min tidligere fra østerport så det er jo bare perfekt :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

toget går 00:24 fra østerport så det satser vi på at kunne nå. vi ved jo ikke helt hvornår koncerten slutter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER