Mor til de skønne

Breaking Dawn - official trailer

37 indlæg i dette emne

Og hey Sandie se, jeg kunne sætte et filmklip herind :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hey Sandie se, jeg kunne sætte et filmklip herind :haha

jamen jeg jo bare stolt helt ind i moderhjerte :) Du er så dygtig min pige :respekt :sc :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :glad :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen jeg jo bare stolt helt ind i moderhjerte :) Du er så dygtig min pige :respekt :sc :lol

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååårrrhhh der hvor hovedgærdet brækker, fik helt kuldegys..... ååårrrhhhh hvor jeg glæææder mig til at se den :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Glæder mig til at se den.

Nogle som ved hvornår anden del af den kommer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig bare sådan til at se din :glad :loveshower

Men mon ikke man kommer til at sidde og ærgre sig over, at den er inddelt i 2 dele? Altså jeg mener, den ender garanteret dér hvor det er allermest spændende ;) :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Glæder mig til at se den.

Nogle som ved hvornår anden del af den kommer?

Det ved jeg faktisk ikke, men forhåbentlig hurtigt efter :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig bare sådan til at se din :glad :loveshower

Men mon ikke man kommer til at sidde og ærgre sig over, at den er inddelt i 2 dele? Altså jeg mener, den ender garanteret dér hvor det er allermest spændende ;) :balloon

Det gør den helt sikkert :D Og det bliver ikke nemt, at vente på del. 2 :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det bliver fantastisk :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

del 2 kommer først i biffen den 16 november 2012. altså hele 363 dage efter del 1 :( så vi må finde noget af den tålmodighed frem som vi bare ikke har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg faktisk ikke, men forhåbentlig hurtigt efter :D

del 2 kommer først i biffen den 16 november 2012. altså hele 363 dage efter del 1 :( så vi må finde noget af den tålmodighed frem som vi bare ikke har

Ejj jeg havde lige håbet at det var i starten af næste år :( ØV

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

del 2 kommer først i biffen den 16 november 2012. altså hele 363 dage efter del 1 :( så vi må finde noget af den tålmodighed frem som vi bare ikke har

Det er der bare alt for lang tid til :( Men syntes nu også, at der er meget langt til, til november :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er der bare alt for lang tid til :( Men syntes nu også, at der er meget langt til, til november :rolleyes :D

ja der er alt for længe til november. måske vi skulle se at få stablet et marathon på benene inden november så vi ikke går hen og får abstinenser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja der er alt for længe til november. måske vi skulle se at få stablet et marathon på benene inden november så vi ikke går hen og får abstinenser.

Ja nu skal vi have gjort alvor af det :glad Det er også "længe siden", at jeg har set filmene :D Jeg er klar :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja de kan simpelthen ikke ses for tit, jeg har forsøgt (flere gange) men det kan ikke lade sig gøre :)

så jeg er med på et marathon. hvis vi mødes en flok en formiddag kan vi sagtens sukke os igennem 3 film inden aften.

en hel dag med med twilight og skønne tøser :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nu skal vi have gjort alvor af det :glad Det er også "længe siden", at jeg har set filmene :D Jeg er klar :glad

Me too! Har alle filmene, men det er ikke så tit jeg får lov at se den herhjemme- og hvis Jeg endelig gør, skal jeg høre på mandens dåmme kommentarer HELE filmen igennem <_<

Men er da klar på marathon-girls-night :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvorfor er den indelt i 2 ???

Er det bare for at trække pinen ud, jeg synes da ikke bogen er længere end de andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Me too! Har alle filmene, men det er ikke så tit jeg får lov at se den herhjemme- og hvis Jeg endelig gør, skal jeg høre på mandens dåmme kommentarer HELE filmen igennem <_<

Men er da klar på marathon-girls-night :glad

Ej det er jo en rigtig træls måde, at se filmene på :bask :D Vi må finde en der vil lægge hus til ;) Der er jo ingen der har lyst til, at komme her :haha Vi har så heller ikke plads til så mange her :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvorfor er den indelt i 2 ???

Er det bare for at trække pinen ud, jeg synes da ikke bogen er længere end de andre?

Mon ikke det er fordi de andre film har fået kritik for, ikke at være fyldestgørende i forhold til bøgerne? Eller også er der penge i det :lol Men sådan er det jo næsten altid med filmene til bøgerne. Man synes altid der mangler noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså jeg lagde gerne hus til, men når vi ser film så foregår det i soveværelset for det er der vores nye 52" tv er placeret ^_^ og det begrænser jo antallet af tøser lidt hvis vi alle skal være i dobbeltsengen selvom det ellers kunne være hyggeligt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså jeg lagde gerne hus til, men når vi ser film så foregår det i soveværelset for det er der vores nye 52" tv er placeret ^_^ og det begrænser jo antallet af tøser lidt hvis vi alle skal være i dobbeltsengen selvom det ellers kunne være hyggeligt :P

Ja det kunne da være rigtig hyggeligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke det er fordi de andre film har fået kritik for, ikke at være fyldestgørende i forhold til bøgerne? Eller også er der penge i det :lol Men sådan er det jo næsten altid med filmene til bøgerne. Man synes altid der mangler noget ;)

Ok - men det er da irriterende, så skulle de da hellere lave en langfilm og "få det hele overstået på én gang" istedet for at holde os hen et år mere <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok - men det er da irriterende, så skulle de da hellere lave en langfilm og "få det hele overstået på én gang" istedet for at holde os hen et år mere <_<

Meget enig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER