Thetruelove

Blandet følser med at være gravid denne gang...

3 indlæg i dette emne

Syntes godt nok det er med blandet følser jeg er gravid denne gang.... pyha..

Har 2 børn med min x kærste, og har en søn med min mand og vi venter så os igen og sidste gang...

Men livet tager altid nogen gregninger når man mindst venter det....

Jeg elsker den lille i maven overalt, og glæder mig... Men har også svæt ved at glæde mig lige nu....:(

Men så kommer jeg til at stå alene, da min mand vil skilles, og der er ikke mere at komme efter, han vil slet snakke mere om det eller noget, så jeg er igang med at pakke, for skal være ude på onsdag, det fortalte han mig igår...

Så lidt meget stress lige nu syntes jeg..

Mænd, øv hvor jeg er død træt af dem.....

Har heldigvis fundet en anden lejlighed, som kan overtages med det samme, skal bare betale indskud....penge jeg ikke lige har, men finder nok en løsning på det....

Så ved ikke lige hvor meget overskud jeg har den næst stykke tid, til at være herinde, da der er mange ting der skal på plads.... og ordnes.... pyha....

Og ikke nok med det ligger jeg så også lige syg.... :( øv.... alt ramler lige for mig....

Undskyld dette lange og øv indlæg, har bare brug for at komme ud med det....

Er der andre der er alene med deres ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ai ai ai hvor er jeg ked af det på dine vegne!! :bearhug: :kiss:

Hvor er det langt ude at skodde sin kone på den måde, endda når hun er gravid, aj jeg står lidt sådan her: :o

Men når det er sagt så tror jeg det er til DIT og dine børns bedste at i flytter, når han tydeligvis er noget af en nar.

Så jeg håber for dig du fortsat vil nyde graviditeten og dine børn og finde dig selv i dit nye liv.

Jeg selv smed min søns biofar ud da sønnen var 5 mdr gammel, og det var det bedste for både min søn og jeg og jeg kunne være glad igen og hygge med min søn uden nogen problemer.

3 år senere mødte jeg min nuværende mand som jeg har fået barn nr 2 med.

Så prøv at vende dit billede om og se hvilke gevinster du kan få ud af at flytte fra ham. Ved godt det nok er totalt umuligt nu, men det eneste der holder en sød og god mand for døren er idioten over i sofaen.

KRAM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram

Sender lige en masse af de her og håber inderligt at du kommer ovenpå igen. Synes bare du skal komme ud med alt hvad du behøver, for det er en slags terapi at få snakket med nogen om det. Kan forstå at det er enormt stressfyldt at han kommer med sådan en besked.

Men jeg er altid overbevist om én ting. Det hele skal nok flaske sig i sidste ende. Du er en sej pige, som har livet foran dig og så med nogle dejlige unger. :loveshower

Vi er her for dig. :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER