MichelleDue

Mentruation efter spontan abort

6 indlæg i dette emne

<_< I Februar var jeg så uheldig at have en ufrivillig abort.

Jeg mistede den 16 feb. og første menstruation var den 28. Marts. Hvilket er forholdsvis flot (tidsrummet efter)

og passede med min periode før graviditeten. Men måneden efter kom menstruationen slet ikke, og indfandt sig først igen 15 Maj hvor jeg blødte 5 dage.

Jeg tog graviditets test fordi kunne jo være jeg var heldig, men de var negative så der var ikke tale om en ny abort.

Hvor længe skal jeg forvente at min perioder er som vinden blæser?

For det er ret frusterernde da både min kæreste og jeg virkelig gerne vil være gravide igen og komme videre..

Med Venlige hilsner en forvirret Due

Spontan abort 16 feb. 2011 i uge 11 + 4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der kan godt gå lidt tid før den er normal..

Jeg havde en SA i januar, og igen her i maj.. I januar gik der meget præcist 4 uger fra første blødningsdag, til min menses.. Denne gang kan jeg slet ikke mærke at menses er på vej, selvom jeg burde få den i dag.. ja faktisk i går!! <_< Og vi forsøger at undgå at blive gravide lige nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er svært at svare på, hvornår den bliver "normal" Jeg har selv haft en MA, men tænker at det i princippet er det samme som en SA og min cyklus er ikke til at stole på... Fra min MA til mens gik der 29 dage, så jeg troede egentlig, at min krop var blevet så nogenlunde normal igen, men efterfølgende har mine cyklusser været på; 26, 26, 42, 29 og 22 dage, så nu er jeg begyndt at teste for ÆL, selvom jeg egentlig var modstander af testning, men synes det er ret frustrerende, at jeg ikke har nogen anelse om, hvornår vi har størst chance for at undfange en baby eller hvornår jeg kan forvente min menstruation - sidste gang kom det fuldstændig bag på mig, at jeg fik mens, da den kom en uge før forventet.... Men tror, at det er meget foskelligt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt se det kan være virkelig forskelligt, er også selv stor modstander af tests for æggeløsning, men synes samtidig det er pisse irriterende at det ikke vil blive stabilt da det nu engang var drømmebarnet, og jeg i forvejen hver anden weekend bliver mindet om jeg ikke fik det barn og jeg ikke kunne og bla bla. da min fyr har en skøn datter på 6. Hun er jo selvfølgelig "min" engel, men mit barn bliver det aldrig helt, så var med virkelig blødende hjerte den dag jeg mistede mit barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en enkelt SA og der kom mens som det plejede. Dvs. Jeg blødte meget kraftigt og 4 uger senere kom det som almindeligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en SA midt i april og til trods for at jeg plejer at ha lange cyklusser, så kom menses d. 20 maj (ca 4 uger efter SA)...Om der går 4 uger igen kan jeg ikke sige, da jeg har PCO og ikke rigtig ved hvornår menses kommer som sådan.

Det ser ud til at det er meget forskelligt hvordan det er efterfølgende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER