Besvaret July 6, 2011 For lækker til love Er det godt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Altså Gustav er jo altid sjov :haha Har set det afsnit før så følger det kun med et halvt øje :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Ser endnu en omgang Wipe out :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Skal lige se how I met your mother inden jeg skal i seng. Vi skal nemlig tidligt op, da jeg skal have Isaac med på arbejde, han skal nemlig fotograferes. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Altså Gustav er jo altid sjov :haha Har set det afsnit før så følger det kun med et halvt øje :) "Endelig har jeg mødt én på mit niveau altså" :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Prinsesse eller ej 2 på Zulu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2011 Uhh, har lige set der kommer Seven nu her kl. 22 på kanal 5.. Den må jeg falde i søvn til.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Wipe out :D Det samme her :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Det samme her :haha Det er nogle tunge nogle der er på banen i aften :) synes Uffe er lidt grov i munden :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2011 Det er nogle tunge nogle der er på banen i aften :) synes Uffe er lidt grov i munden :rolleyes Ja de er ikke sylfider :) hvor er hun sej hende helle :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Lige nu ser jeg Anden sammen med naboens knægt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Nupper lige en gang wipe out igen :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Bonusdatteren ser High School Musical på kanal 5 i stuen, men bliver sendt ind på værelset for at se den færdig, da manden og jeg gerne vil se "Den store dag" på TV2 her om 10 minutter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Tema Lørdag på DR2. Det er SÅ godt! Det meste i hvert fald. Åh, Love Shop bringer minder om 90'erne og "Det Elektriske Barometer" på P4 i P1! :loveshower; Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2011 Ser Emil fra Lønneberg sammen med Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2011 venter på at hamlet skal begynde på tv2 film Del dette indlæg Link to post Share on other sites