tamara

Hjælp tøser er grædefærdig

106 indlæg i dette emne

Krydser fingre for at du får et brev med positivt nyt om få dage :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Krydser fingre for et positivt svar :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser også alt hvad jeg kan :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo har snakket med ham om det oghan støtter mig fuldt ud. Kan jeg tillade mig at spørge til dit svar du fik efter moderkageprøven?

Ja du kan da.

Vi får en sund og rask datter, men vi havde nu bestemt at beholde barnet uanset hvad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tlf har ikke ringet endnu, håber heller ikke den gør...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SLUK mobilen :badgirl ej undskyld spøg til side, selvfølgelig ringer de ikke søde vense, din lille spirer er sund og rask :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser stadig fingre og tænker på dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden var hos lægen med begge unger til vacc. Der spurgte han både lægen og sygeplejersken mht det forløb her. Lægen sagde så at scanningen så fin ud men det var bp der trak ned og umiddelbart mente hun ikke at fosteret fejlede noget... Pheeew endnu en der opmuntrer mig ;) lækkert...Har iøvrigt overvejet stærkt at slukke mobilen og hjertet sad heeelt oppe i halsen hver gang manden ringede (han fik også en ordentlig sk*deballe efterfølgende) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram hvor må det være hårdt at gå og vente på svar :kram2

Håber du snart modtager det brev, hvor der står at baby selvfølgelig er sund og rask :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tro mig har ALDRIG været så rastløs før.. Jeg er nok som en høne uden knold!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstille mig at ventetiden er meget svær :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte på...

Fik du ikke selv et tlf nr du kan ringe på og høre midlertidigt svar?

Jeg fik taget min biopsi i Esbjerg en onsdag, og prøven skulle gennemgåes i Vejle.

jeg fik så et tlf nr til en afdeling i Vejle hvor jeg kunne ringe om fredag og høre om de havde et midlertidigt svar på prøven.

Jeg ringede så, og fik at vide at hun ikke havde downs, men at de sidste kromosonfejl tog lidt længere tid at undersøge.

Og fik så ca 14 dage efter et brev med hele prøven, der heldigvis var positiv :)

Ellers prøv at ringe hvor de lavede prøven og hør om de ved noget, eller om de evt. kan gi dig et tlf nr. du kan ringe til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om jeg tør at ringe, tror jeg vil vente på brevet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om jeg tør at ringe, tror jeg vil vente på brevet <_<

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har alligevel ringet ud til OUH :whistling fik at vide at de heller ikke havde fået svar, og at de KUN ville få svar hurtigt fra den anden afdeling HVIS der var noget galt. Og jeg ville høre fra lægen relativt hurtigt.. Så hun mente at den anden afdeling har sendt svaret pr post (hun sagde de kun sendte svaret pr post når det var positivt) så jeg skulle vente til senest imorgen :rolleyes

det blev liiige lidt forvirrende, men.... ja, venter på brevet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< HOLD KÆFT HVOR JEG HADER OUH.. DET ER DA HEL UTROLIGT..! :angry

Har lige modtaget et brev hvori der står "Vi må desværre meddele dig, at den foreløbige undersøgelse på din moderkageprøve er mislykket. Det er ikke nødvendigt med en ny prøve, da det skyldes tekniske problemer i laboratoriet :angry . Undersøgelsen vil blive kørt igen den 09.06.11, og såfremt vi får et teknisk tilfredsstillende svar, vil du modtage dette hurtigst muligt.

Der bliver som standard foretaget almindelig kromosomundersøgelse og du vil senere modtage resultatet af denne undersøgelse" :blabla

Tak ikke lige hvad jeg havde regnet med, hvornår får jeg så mon får svar?!? Bare de ikke siger, du skal ind til en ny moderkageprøve igen....! :unsure

Sorry sku brokke mig lidt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej for fanden da.. det kan de da ikke... håber de kommer med svar hurtigt.. har de bare at gøre <_<

ikke sjovt for jer der går og venter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< HOLD KÆFT HVOR JEG HADER OUH.. DET ER DA HEL UTROLIGT..! :angry

Har lige modtaget et brev hvori der står "Vi må desværre meddele dig, at den foreløbige undersøgelse på din moderkageprøve er mislykket. Det er ikke nødvendigt med en ny prøve, da det skyldes tekniske problemer i laboratoriet :angry . Undersøgelsen vil blive kørt igen den 09.09.11, og såfremt vi får et teknisk tilfredsstillende svar, vil du modtage dette hurtigst muligt.

Der bliver som standard foretaget almindelig kromosomundersøgelse og du vil senere modtage resultatet af denne undersøgelse" :blabla

Tak ikke lige hvad jeg havde regnet med, hvornår får jeg så mon får svar?!? Bare de ikke siger, du skal ind til en ny moderkageprøve igen....! :unsure

Sorry sku brokke mig lidt!!!

Ejj der er da længe til den 9/9-11 :blink Så længe kan de da ikke lade folk vente.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arjj 09.06.11 var det jeg ville skrive :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arjj 09.06.11 var det jeg ville skrive :whistling

:D Det kan jo smutte.

Så må man da håbe at der kommer et svar i løbet af næste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Det kan jo smutte.

Så må man da håbe at der kommer et svar i løbet af næste uge.

Håber virkelig meget på at vi får svar næste... Ka skam ikke vente mere :goodluck til mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså, så skal du bare gå og vente <_<

Stort :kram og så håber jeg på snarligt positivt svar....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det var da virkelig uheldigt, når man går og venter svar på noget så vigtigt :(

Håber de skynder sig lidt nu så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ringede også til dem med det samme og sagde at det ikke kunne være rigtigt... Og brokkede mig lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER