Girl Next Door

Så skal der være bryllup i familien

9 indlæg i dette emne

Min far ringede for nogle måneder siden og sagde vi skulle holde den 18 juni åben. Nærmere information ville komme. Allerede her, havde jeg på fornemmelsen at der var bryllup i vente. I lørdags var vi til min bonus søsters 30 års fødselsdag, og vi prøvede (min svigerinde og jeg) at udfritte min far hver gang vi var ude at ryge, men intet ville han sige. Vi sad sammen med min farmor og farfar, og vi 3 "tøser" var HELT sikre på at de skulle giftes. OG DET SKAL DE :loveshower :loveshower Min far ringede for en time siden og fortalte at der var lidt ændringer i planerne den 18. Nemlig at vi lige skulle mødes på Gammel Torv (Pladsen foran rådhuset i Aalborg) Jeg sagde til ham at det forventede jeg egentlig os at vi skulle ;)

Hvor er jeg glad på deres vegne. Endelig har de taget sig sammen til at blive gift. De har trods alt været sammen i 15 år :loveshower

De har frabedt sig gaver, da de bare gerne vil fejre dagen sammen med os. Meeeeeeeen jeg synes jo de skal ha bare ét eller andet. Men hvad?? Hvad giver man til nogen der ikke vil have en bryllupsgave??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et weekendophold på en kro/ et hotel. Så kan de nyde en "honeymoon"!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt :loveshower Jeg ville også give 'noget oplevel' evt. et kroophold eller en tur på en finere resturant :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej der er ikke noget bedre en bryllupper, det skulle lige være en barnedåb :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne også være en "par massage" hvis de er til det. Synes det skal være noget de kan lave sammen, hvad enten det er det ene eller det andet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gode forslag, men så dyrt skal de slet slet ik være. For når farmand siger INGEN gaver, så mener han det ;) Han vil vitterligt bare gerne fejre det med hans børn, svigerbørn og børnebørn + hans forældre :)

Jeg overvejer at sy noget til dem, eller noget til deres have el. drivhus. Min far er lige gået på efterløn, og ELSKER hans drivhus. Da han gik fra, fik han et citrontræ og han ELSKEDE det :loveshower

Så tror jeg vil sy noget til dem. Men ved bare ik liiiiiiige hvad endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gode forslag, men så dyrt skal de slet slet ik være. For når farmand siger INGEN gaver, så mener han det ;) Han vil vitterligt bare gerne fejre det med hans børn, svigerbørn og børnebørn + hans forældre :)

Jeg overvejer at sy noget til dem, eller noget til deres have el. drivhus. Min far er lige gået på efterløn, og ELSKER hans drivhus. Da han gik fra, fik han et citrontræ og han ELSKEDE det :loveshower

Så tror jeg vil sy noget til dem. Men ved bare ik liiiiiiige hvad endnu ;)

Ellers giv dem noget til haven.. :) Har ikke så meget forstand på det.. Ellers kunne man i smug lave en æresport til dem og "give den" som gave :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers giv dem noget til haven.. :) Har ikke så meget forstand på det.. Ellers kunne man i smug lave en æresport til dem og "give den" som gave :D

Det tror jeg nu de skal have uanset hvad ;) Jeg må gå i tænkeboks

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne du sy et lækkert sengetæppe eller nye hynder til havestolene.

Ellers synes jeg et weekendophold eller oplevelsesgave ville være en god idé.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER