Guest

popcakes eller hvad de hedder

41 indlæg i dette emne

har i forsøgt at lave dem??

Altså de nye kager på pinde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej ikke endnu, men overvejer dem lidt til Tildes fødselsdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke prøvet endnu, men skal fredag købe ind til dem, for skal lave dem til Lærkes 1 års fødselsdag!:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

viser i så ikke billeder af resultaterne. Jeg så da hende fra kagekompaniet var inde i aftenshowet og vise denne nye mode :D , og jeg er også lidt hooked på at lave dem, meeeen jeg må ikke selv spise kage, sååå er der ikke så meget ved det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke prøvet endnu, men skal fredag købe ind til dem, for skal lave dem til Lærkes 1 års fødselsdag!:loveshower

Smider du ikke en opskrift/fremgangsmåde herind? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smider du ikke en opskrift/fremgangsmåde herind? ;)

Jo, det vil jeg da gerne! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det vil jeg da gerne! :glad

Fantastisk :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan godt fortælle, hvordan du former kagen, men pynten kan jeg ikke fortælle.

Mette fra kagekompaniet fortalte til aftenshowet, at man bare brugte en chokoladekage og bleendede den med noget naturel smørost, til kagen var mere blød og så trillede man den til kugler, derefter kom man lidt glasur på pinden og skubbede den op i den rullede chokoladekage.

Derefter dypper man den i glasuren, og pynter den. Men prøv at søg på Aftenshowets hjemmeside under popcakes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan godt fortælle, hvordan du former kagen, men pynten kan jeg ikke fortælle.

Mette fra kagekompaniet fortalte til aftenshowet, at man bare brugte en chokoladekage og bleendede den med noget naturel smørost, til kagen var mere blød og så trillede man den til kugler, derefter kom man lidt glasur på pinden og skubbede den op i den rullede chokoladekage.

Derefter dypper man den i glasuren, og pynter den. Men prøv at søg på Aftenshowets hjemmeside under popcakes

Tak der vil jeg lige kigge ;) Det lyder jo nemt nok :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan godt fortælle, hvordan du former kagen, men pynten kan jeg ikke fortælle.

Mette fra kagekompaniet fortalte til aftenshowet, at man bare brugte en chokoladekage og bleendede den med noget naturel smørost, til kagen var mere blød og så trillede man den til kugler, derefter kom man lidt glasur på pinden og skubbede den op i den rullede chokoladekage.

Derefter dypper man den i glasuren, og pynter den. Men prøv at søg på Aftenshowets hjemmeside under popcakes

Jeg tror faktisk det er chokolade der bliver brugt til overtræk. Det er i hvert fald det jeg har kunnet læse mig frem til.:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror faktisk det er chokolade der bliver brugt til overtræk. Det er i hvert fald det jeg har kunnet læse mig frem til.:glad

Det er også hvad jeg har læst mig frem til, og hvad jeg tror smager bedst :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cake popsJeg har lavet dem flere gange og de smager mums.

Jeg gemmer altid kage rester og kommer dem i fryseren, så er der altid til cake pops.

Prøv at gå på youtube, der er masser af videoer med dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede nogle formet som påskeæg til påske. De var MUMS!

Jeg blandede blot chokoladekage med chokoladesmørcreme og Baileys og overtrak med mørk chokolade. De var et stort hit, så jeg skal lave nogle flere til min fødselsdag.

Jeg har også aftalt med nogle andre kagenørder, at vi skal mødes og lave cake pops i næste måned. Jeg glæder mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Candy melts er det bedre end andet smeltechokolade? Syntes det står i alle opskrifter jeg finder. Og hvilke pinde har I brugt og hvor er de købt? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror de skriver Candy Melts fordi det er farvet i foskellige farver... Mht. pinde, så køber jeg (altså på fredag!) plastic pinde som til alm slikkepinde - de er bare tykkere. Du kan købe dem ved blandt andet Special Købmanden: Pinde - og S.K. har også tilbud på Candy Melts!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror de skriver Candy Melts fordi det er farvet i foskellige farver... Mht. pinde, så køber jeg (altså på fredag!) plastic pinde som til alm slikkepinde - de er bare tykkere. Du kan købe dem ved blandt andet Special Købmanden: Pinde - og S.K. har også tilbud på Candy Melts!

Ahhhh så blev jeg klogere :glad Tak ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vidste jeg ikke skulle være gået herind...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vidste jeg ikke skulle være gået herind...

:D Det er en farlig tråd ;) Jeg har nogle stående til tørre nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Det er en farlig tråd ;) Jeg har nogle stående til tørre nu :D

Hvornår skal jeg komme forbi ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal jeg komme forbi ;)

Du kommer bare ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov jeg skal da lige have flashet et par billeder af mit første forsøg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov jeg skal da lige have flashet et par billeder af mit første forsøg ;)

Ja kan du SÅ komme med nogle billeder!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kan du SÅ komme med nogle billeder!!

Er i gang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER