fynboen

Det der med cyklus

8 indlæg i dette emne

Jeg synes det er vildt frustrende... hvorfor skal cyklussen svinge sådan...

Sidste mdr, var den på præcis 28 dage og i den her er den på nuværende tidspunkt oppe på 36 dage...

JEG HADER DET... :angry

Det gør det altså ikke nemt at regne ens ægløsning ud...

For f*nden da...

hvordan har i andre det med det... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min er meget lang, ca 40 dage hver gang med udsving (indtil videre) på 2-3 dage fra eller til..

Der er ikke så meget at gøre ved det, så jeg kan jo ikke andet end at leve med det.. <_<

Dog har jeg lavet en oversigt over hver cyklus hvor jeg skriver ned hver dag om vi har sexet, om jeg har haft symptomer der kunne tyde på enten graviditet eller mens, og hvornår jeg har testet. Derved kan jeg også bedre overskue hvor lange mine cyklusser er, og på længere sigt regne et gennemsnit ud så jeg ca ved hvornår jeg er gået over tiden.

Det tror jeg også kunne bruges til din situation, især når dine er uregelmæssige.. Det skader i hvert fald intet at give det et forsøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det må virkelig være frustrerende ikke at kunne finde en fast rytme.. Hvor længe har du været uden p-piller? Min læge sagde nemlig til mig, at der ikke er noget generelt at sige om, hvor lang tid der går inden ens cyklus bliver "normal" - Men han ville tro at gennemsnittet ville være ca 3 mdr - jeg spurgte nemlig til min sidste gyn-test..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også meget frustreret over min cyklus... Min 3. cyklus var på 42 dage, men 4. cyklus var på 29 dage og min 5. cyklus var på 21 dage... Så lige pt. har jeg ingen anelse om, hvornår jeg har ÆL og er derfor begyndt at teste for ÆL, selvom jeg egentlig var imod at skulle teste, da man så måske bliver for fokuseret på baby projektet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det må virkelig være frustrerende ikke at kunne finde en fast rytme.. Hvor længe har du været uden p-piller? Min læge sagde nemlig til mig, at der ikke er noget generelt at sige om, hvor lang tid der går inden ens cyklus bliver "normal" - Men han ville tro at gennemsnittet ville være ca 3 mdr - jeg spurgte nemlig til min sidste gyn-test..

Jamen smed pillerne i slutningen af december og blev derefter gravid men fik en abort i feb... og der gik der så 6 uger inden jeg fik min mens, det er meget normalt...

og nu var det lige så dejligt at min cyklus så var blevet normal i sidste mdr med 29 dage... hvor skønt... men nej nej, snydt pomfrit...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus har indtil videre varieret fra 28 dage til 45 :( Det er meeeega træls, så jeg forstår dig godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min var: 33, 28, 32, 26 dvs. 26-33 dage.

Det er vist meget normalt med et sving på 5-7 dage :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååååh det er da træls.. jeg glæder mig ikke selv.. er kun lige stoppet med p-pillerne men sidste gang svingende jeg fra 30-52.. så jeg håber jeg er heldig i første omgang så jeg ikke skal det helved igennem igen..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER