Tina80

Har et problem

6 indlæg i dette emne

Skal igen med nyt forsøg igen og skal igang med at stikke mig i morgen.

Sidste forsøg stak jeg mig kl. 19 om aften, men på torsdag skal jeg til halv maraton zumba fra 19-21 (så kan tage nålen med og stikke mig inden.

men på mandag skal jeg til lady walk og skal møde senest kl. 17.30 og arrangemanget slutter først 21.30 og der går alle os kvinder jo sammen på vejen - så hvordan pokker få rjeg mig stukket mig der?

er det evt. muligt at tage puregonen tidligere på dagen eller noget senere på dagen????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

du aflyser det og bliver hjemme. det må jo ikke være på et andet tidspunkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal igen med nyt forsøg igen og skal igang med at stikke mig i morgen.

Sidste forsøg stak jeg mig kl. 19 om aften, men på torsdag skal jeg til halv maraton zumba fra 19-21 (så kan tage nålen med og stikke mig inden.

men på mandag skal jeg til lady walk og skal møde senest kl. 17.30 og arrangemanget slutter først 21.30 og der går alle os kvinder jo sammen på vejen - så hvordan pokker få rjeg mig stukket mig der?

er det evt. muligt at tage puregonen tidligere på dagen eller noget senere på dagen????

Hej Tina!!!

Gør som de siger og lade det være med at lave om på tiderne, fordi det hele hænger sammen med det tidspunkt du skal insemineres igen. Jeg fik at vide i sin tid, at man må gerne flytte en time før den aftalte tid eller en time efter men ikke længere. Husk at de kun kan behandle folk i løbende af dagen og ikke om natten.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan du ikke gå lidt til side og stikke dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke æl sprøjten jeg skal tage men bare homon sprøjterne puregon. Snakkede med gyn i dag og jeg må godt tage den kl 22 hver dag i stedet når jeg starter i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi i 2006 var i behandling og jeg fik puregon var det ikke den samme tid på døgnet jeg tog det og det skete der intet ved :) Nogle dage tog jeg det klokken 15 og andre dage klokken 20..

Men som du selv skriver så er det vigtigt ÆL sprøjten tages på det aftalte tidspunkt ( men det ved du jo godt allerede ) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER