Guest

Neutrale farver?

7 indlæg i dette emne

Vi kender jo ikke kønnet på den lille drillepind der kommer til august, så alt vi køber er i neutrale farver.

Jeg har så nogen møbler (umiddelbart en kommode og en tremmeseng) jeg gerne vil have malet til den lilles værelse, men jeg er i tvivl om hvilken farve det skal være. Jeg havde tænkt på hvide, men vil gerne have noget farve ind i værelset så det ikke kun bliver hvidt.

Hvis vi når det har jeg planer om at væggene skal males i en lys gul farve.

Hvilke farver vil I sige er neutrale farver?

:glad

Var lidt i tvivl om hvor jeg skulle ligge den så har også oprettet en tråd i "Babyudstyr mv." ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville også vælge gul, det er så friskt men i mine øjne helt klart neutralt. :) Orange synes jeg også er neutralt, men jeg har svært ved lige at gennemskue hvad det skulle være pænt til :blush:

Hvis der er noget, der er mere af (f.eks. stole til et bord) så kunne man vel male en stol i hver farve, f.eks. blå-rød-grøn-gul eller lilla-orange-grøn eller hvad man nu synes er smart :)

Jeg tror også at det kunne være pænt at male nogle ting i sandfarve, så bliver det ikke så "ferskt" som det måske kunne blive i hvidt, men stadig neturalt + det er sikkert nemt at peppe op i pige/dreng-farver når barnet kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad med noget lysgrå eller en beige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mine øjne er gul, hvid, sort, grå, brun, beige og andre farver i den dur neutrale. Grøn kan også gå, især hvis det bliver kombineret med nogen "pige-farver", hvis det viser sig at være en pige.

Ellers kan I jo bruge gulvtæpper, gardiner, plakater, sengetøj eller wallstickers til at få farve ind i rummet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker gul, grøn, orange, beige, grå, hvid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker helt klart lime grøn, da det går super til rød og pink :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brun er også en neutral farve. Brun og pink, turkis eller lilla er SUPER flot :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER