Abelka

Hjælp til tøjvalg

19 indlæg i dette emne

Så må I på banen tøser, for er der noget der ikke siger mig en hujende fis, så er det tøj :rolleyes

Og nu skal familien Danmark jo snart til flerdages fest og klædes på <_<

Så please kom med 1000 forslag til hvad vi hver især (mand, kone, børn) kan iføre os de forskellige dage...

dag 1, dress code: cocktail dress

dag 2, dress code: black tie (tux)

dag 3, dress code: smart casual

:help :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så må I på banen tøser, for er der noget der ikke siger mig en hujende fis, så er det tøj :rolleyes

Og nu skal familien Danmark jo snart til flerdages fest og klædes på <_<

Så please kom med 1000 forslag til hvad vi hver især (mand, kone, børn) kan iføre os de forskellige dage...

dag 1, dress code: cocktail dress

dag 2, dress code: black tie (tux)

dag 3, dress code: smart casual

:help :blink

dag 1, dress code: cocktail dress (Kort kjole i skinnende materiale og manden i alm. jakkesæt med slips

dag 2, dress code: black tie (tux) (lang kjole til kvinderne og sort jakkesæt med hvid skjorte (pingvin)

dag 3, dress code: smart casual (Hvilken som helst pænere kjole)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

spændende

dag 1: en sort smart kjole til dig, jakkesæt til manden, og til dine drenge

dag 2: smooking på manden, og dig i en gallakjole og drengene i jakkesæt

dag 3: manden i et par lærreds bukser og en pæn skjorte/t-shirt eller lignende, dig i en almindelig hverdags kjole og leggins på og drengene i et par pæne bukser og bluse

billeder kommer senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nåh men tinypic.com vil ikke virke hos mig, så har oploadet nogle billeder, som jeg har fundet på Kennedys.dk

billede 1 og 3 er kjoler, som jeg synes egnet til cocktailkjoler, jeg tænker lidt Pretty womanfilmen, hvor hun til middagen, kommer i den lille sorte sag.

Til dag 2, som hed tox, der ville jeg vælge noget gallanoget, ala lang flot kjole, og der er det billede 2 og 4, som kunne være et godt bud...

post-395-082385500 1306080482_thumb.jpg

post-395-015401800 1306080503_thumb.jpg

post-395-042371800 1306080516_thumb.jpg

post-395-030907400 1306080531_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad så Louise, er du blevet klogere????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Gitte undskyld jeg ikke får kommenteret :blush

Men tak for bud - og tak for forklaringen på hvad det i det hele taget går ud på ^_^ - også til dig Pernille :)

Jeg kan slet slet ikke se mig selv i den slags tøj *rive-i-håret-smiley*

Jeg har efterhånden nogle vilde flagermusvinger som gerne skal dækkes, så de der bare arme kjoler holder ikke helt.

Og korte kjoler - my god!

Og så er de dyre af h.... til :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asos.com har mange fine kjoler, også med ærmer hvis Det skulle være. Og så til en overkommelig pris. Jeg har købt flere kjoler dérx og så er der fri fragt til dk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hentede denne kjole på posthuset i går og den er VIRKELIG flot.... Jeg havde den lige på foran min vedninde i går (inden vi tog til kvindeløb) og hun synes den var rigtig flot og hun siger, at den slanker :glad jeg gav 200 kr. inkl. porto... Måske det er en mulighed for dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Louise, hvad størrelse bruger du, for jeg har en del festkjoler i forskellige størrelser fra st. 40 op til en str. 50 både fra jeg var slankere og min periode hvor jeg var størst. Og hvis du tænker på dine overarme, så kan et sjal eller en bolero altid dække dem... Jeg er vil gerne låne dig mine kjoler, hvis det er, du siger bare til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må også gerne komme hjem og rode i mit klædeskab og se om der er noget du kan bruge... Har diverse kjoler fra str 42 til str. alt for stor til dig... Ved ikke helt hvad størrelse du er nede i efterhånden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en kjole som jeg tror,at du kan passe og som du gerne må låne... Tror at den svarer til en str. 42...

post-260-050110200 1306425556_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gitte, Mille og Anita - hvor er I bare fantastiske :gp

Jeg vil rigtig gerne låne kjoler :yay så jeg ikke skal spendere alt for mange penge på et i forvejen dyrt bryllup :)

Men jeg har ingen anelse om hvad størrelse jeg bruger :huh

Lige pt. bruger jeg bluser i str. 40 +/- alt efter mærke og bukser i str. bred røv! ^_^

Så hvad kjoler angår er jeg lidt blank...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg render lige i kælderen og tager billeder af alle mine kjoler. Hvornår skal du bruge dem? for jeg har en bestemt, jeg selv skal bruge til min fars 60 års fødselsdag d. 2 juli (ja de holder hans fødselsdag for 70 mennesker på min fødselsdag)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en sort gallakjole til at hænge i skabet. Det er den her: kjole det er godt nok en str. 38/40 (M) - du må gerne låne den, hvid du bare betaler for at få sendt den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super Gitte - det er ikke før den første weekend i september :)

Så har i virkeligheden ingen anelse om størrelsen i forhold til hvor mange kilo der når at ryge af inden :rolleyes

Heidi - tusind tak :gp

Hvor er det bare fantastisk at ha' noget at vælge mellem :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Louise, så kommer der lige lidt billeder, de er taget med mobilkamera, så kvaliteten er ikke så god.

Men kjolen, som jeg selv skal have på til min fars fest. Passer ca en str. 46

25t9ff8.jpg

en vinrød vil jeg kalde farven i str. L er super flot på, gør alt godt for et brystparti

211qxpv.jpg

så har jeg gallakjolen, som jeg havde på til min venindes bryllup, en str. 46/48

billedet er taget af et billede, derfor dårlig kvalitet

2cn6ufd.jpg

derudover har jeg en kjole i guldblonde, hvor kjolen indenunder, så den ikke er gennemsigtig går til lige over knærene, billedet vil ikke uploades, og så har jeg en kæmpe lilla gallakjole, som er en str. 52 :D

Hvad er den tøjstørrelse, som du bruger i almindelig tøj???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wau hvor har du nogle flotte kjoler Gitte! :super

Jeg bruger ca en str. 40 nu, så mon ikke jeg kan passe den røde??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wau hvor har du nogle flotte kjoler Gitte! :super

Jeg bruger ca en str. 40 nu, så mon ikke jeg kan passe den røde??

jo så tror jeg også den røde vil være fin til dig. uha det er en skam jeg har givet en kjole væk, for den ville havde været perfekt til cocktailkkjole, men det er der jo ikke noget at gøre ved...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER