Morpige

Pernille, på vej ned :)

59 indlæg i dette emne

I øjeblikket kan jeg bare ikke tabe mig. Jeg spiser Nupo til morgenmad og frokost og ellers kun aftensmad og alligevel så tager jeg på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JEg er ikke fan af Nupo spiser lidt ind i mellem som snack da det så er bedre.. måske du skulle tilbage til dine kikærter ?

Hvordan går det med kroppen kan du komme ud på nogle gå ture ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg er ikke fan af Nupo spiser lidt ind i mellem som snack da det så er bedre.. måske du skulle tilbage til dine kikærter ?

Hvordan går det med kroppen kan du komme ud på nogle gå ture ?

Tak Sandie, ja det tænker jeg også. Jeg havde større effekt af kikærterne. Men jeg har lige en masse mungbønner der skal spises først :)

Jeg tror så småt jeg kan begynde at gå ture nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt du kan begynde at gå lidt og husk at lidt har i den grad også effekt så længe det er regelmæssigt motion.

Mungbønner er vel også super godt, der er vel ikke meget forskel er der ?

:kram ved hvor hårdt det er når vægten ikke giver sig.. men godt du bliver ved.. det sejt :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt du kan begynde at gå lidt og husk at lidt har i den grad også effekt så længe det er regelmæssigt motion.

Mungbønner er vel også super godt, der er vel ikke meget forskel er der ?

:kram ved hvor hårdt det er når vægten ikke giver sig.. men godt du bliver ved.. det sejt :respekt

Tak Sandie, jamen selvfølgelig bliver jeg ved, for ned skal vægten, også hvis det tager flere år :)og i sidste uge var den kort nede på 103 et eller andet, så måske er det vand?!

Mungbønner skulle være bedre, men alligevel så virkede de ikke bedre. Mystisk. Måske man har behov for det fedt der er i kikærter, selvom det er på 16%

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og så vejer man 1,5 kilo mindre i dag. Mærkeligt ikke?

Nå men jeg har lavet mungbønner til den store guld medalje. Jeg går fra Nupo igen. Det virker ikke for mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har du smidt dem i hovedet på mig, for jeg har taget voldsomt på i vægt... mærkelig vægte.... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har du smidt dem i hovedet på mig, for jeg har taget voldsomt på i vægt... mærkelig vægte.... :rolleyes

:lol :lol :lol det var ikke min intention sorry :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder lige pause pt. Jeg har smerter i livmoderen og ved ikke hvorfor. Men det tapper på energien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER