Anna1980

indkøb af barnevogn

15 indlæg i dette emne

hej alle

vi skal snart ud og finde en barnevogn.. vil gerne høre jeres erfaringer.. hvilke mærker skal jeg holde mig fra og hvilke er gode?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har haft en odder med xdream stel, til begge børn og vi har været så tilfredse med dem. Når vi skal have flere børn skal vi klart have sådan en igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes bare odder er pænt dyrt.... men hvis de er det værd....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har været en del tråde op omkring emnet tidligere. Der er samlet nogen links til de forskellige her

Af det jeg har hørt både i butikker og fra andre kan det godt betale sig at købe en dyrere én, hvis der er planer om at den skal bruges til mere end et barn. De dyrere er i bedre kvalitet og holder længere.

Vi er selv endt med at købe en Emaljunga, da vi umiddelbart fik det bedste indtryk og fik en væsentlig bedre pris på den end på vognene i Babysam og andre kæder. Vi har købt den i Danmarks Børn (ligger på Amager og i Hvidovre) hvor vi fik vogn, lift, madrasser, dyne, sele, regnslag og insektnet for 6.800 kr. i alt. Jeg ved ikke hvordan den er i hverdagen endnu, da vi først kommer til at tage den i brug til august ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo ingen tvivl overhovedeten Odder :loveshower

Håber i finder den perfekte vogn til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Trille Gigant og er rigtig glade for den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en kombivogn fra ABC COBRA DESIGN :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige bestilt en Odder Zip i sort m. x-dream stel :loveshower

Pris 8.899,- så håber den er det værd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft 3 forskellige ;) men hvoraf nogle er til dagplejebrug og en til bedsteforældre. Vi har haft en Odder, en Basson og en Brio. Odderen er klart den bedste hvad angår stabilitet og holdbarhed. Både Brioen og Basson hænger i overdelen, og det er ved at være temmelig upraktisk, når Isabella er ved at være så stor og tung. Odderen solgte vi, da vi pludselig havde mange vogne, og den kunne vi få mest for. Nu har vi så købt en Odder med xdream stel til at erstatte Brioen med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

en lille konklusion, de fleste af jer er mest til Odder... Hvad med emmaljunga eller hvordan det staves... er de på højde med odder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Emmaljunga, og det er og bliver min drømme vogn.. Jeg kan godt lig de bløde former, og er ikke til den kantet odder model.. :loveshower Når vi engang skal have en mere, så bliver det også en Emmaljunga igen.. Men tror du skal have vognen i hånden for at kunne mærke hvilken en det skulle være..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

en lille konklusion, de fleste af jer er mest til Odder... Hvad med emmaljunga eller hvordan det staves... er de på højde med odder?

Emaljunga er klart på højde med Odder og ifølge Tænks test ligger den også klart højere. I testen får Emaljunga 77 point mens Odder får 66 point og de ligger nr. 1 og 2.

I sidste ende er det hvilken en du personlig bedst kan lide, du skal vælge. Hvordan du synes den er at køre med? Kan den evt. være i jeres bil? Hvilken du synes er pænest?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu gravid med vores den 3. Og regner stærkt med at oddervognen også holder denne gang. Jeg har været yderst tilfreds med den. Men tag ud og mærk og føl, hvad du bedst kan lide.

Vh Anna

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

odder eller emmaljunga ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en Emmaljunga til Leo, og vi var meget tilfredse med den, synes den var super lækker.

Jeg tror vel godt, at man kan sige, at Emmaljunga og Odder er "limousinerne" indenfor barnevogne?

:bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER