Anna2005

Hej

11 indlæg i dette emne

Saa vil jeg ganske forsigtigt melde mig paa banen.

Testede positivt i torsdags. Efter mine beregninger har jeg termin d. 23. Januar.

Jeg har i forvejen to piger paa fem Og snart tre. Jeg glaeder mig til at fortaelle dem den store nyhed, men de er dedsvaerre ikke saa gode til at holde paa en hemmelighed, saa vi venter lige er par maaneder med nyheden.

Vi har proevet i lidt over 3/4 aar, saa jeg er rigtig glad for endelig at se to streger paa testen :0)

Vh Anna

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med graviditeten :) Glæder mig til at følges med dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med :gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og stort tillykke med :gravid

Glæder mig til at følge dig hele vejen :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke med graviditeten..

og dejligt at det er lykkedes for jer :)

velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Glæder mig også til at følge jer...

Vh Anna

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal vi bare ha nogle flere til vores termingruppe :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt opdatering...

Var til scanning i tirsdags. Alt ser fint ud, hjerteblink og det hele. Men der er to!!! Hun kunne dog ikke se hjerteblinket i den anden og den så mindre ud end den anden. De ligger begge i samme sæk - enæggede. Skal op og scannes igen på onsdag. Jeg er ret overvældet over at der måske er to, da vi i forvejen har to børn. Min mand er i coma og ved ikke hvad han skal tænke. Til scanningen var jeg rimelig afklaret, tænkte at bare der er en er alt fint... er ikke så meget for to mere. Men da jeg kom hjem og tænkte over det, blev jeg helt ked af at den anden lille bebs måske er død....

Min mand håber at der kun er en, da han egentligt havde nok i de to vi allerede har, og synes at det er lidt for meget med fire børn.

Jeg ved ikke hvad jeg skal føle og tænke.

Nu venter jeg ligesom i et vacum til på onsdag. Ved ikke hvad jeg skal håbe på.

Jeg ved ikke engang om det døde barn kan skade det levende når de ligger i samme sæk??? Skal den døde ud, eller optages den i kroppen igen??

Suk suk suk

hmm brevet blev lidt langt...

Anna

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå dig. Først overraskelsen, så accepten, så frygten for at den lille ikke bliver til mere. Jeg tror ikke de fjerner den lille, tror bare de lader det være, men jeg ved det ikke. Synes bare det ofte er det man høre. Pøj pøj med næste scanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Var til scanning og det er som forventet. Der er kun en tilbage, og jeg er egentlig ok med det. Den anden var nu en lille en, som er ved at gå i sig selv. Den vil ikke skade det andet, som vokser som den skal :o)

Så nu skal jeg bare glæde mig til slutningen af januar... så er jeg mor til tre *S*

Kram

Anna

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER