tsecret

Den trælse periode

7 indlæg i dette emne

Min cyklus er delt op i to - den første del, hvor jeg lige har haft mens, og jeg VED jeg ikke er gravid, og den anden del, hvor det for min del indebærer lægebesøg, og en aaaaltfor lang ventetid indtil næste mens.

Det er ekstremt så forskelligt de to perioder er at leve i.

Den første del er ubetinget den bedste. Her kan jeg leve som før, helt uden bekymringer. Jeg kan træne så hårdt jeg vil, drikke et glas rødvin lige når jeg har lyst - alt sammen helt uden dårlig samvittighed.

Den anden del er ganske frygtelig. Man kan ikke lade være med at håbe - ethvert tegn kan blive tolket til at betyde noget. Frygten for skuffelse er kolossal, og for mig er den indtil videre kommet hver gang...

I morgen skal jeg til scanning, og så bliver anden del af denne cyklus planlagt. Sidste gang glædede jeg mig, fordi jeg naivt troede at bare vi fik lidt hjælp ville det lykkes. Nu har jeg så et mislykket behandlingsforsøg bag mig, og gruer helt vildt. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min cyklus er delt op i to - den første del, hvor jeg lige har haft mens, og jeg VED jeg ikke er gravid, og den anden del, hvor det for min del indebærer lægebesøg, og en aaaaltfor lang ventetid indtil næste mens.

Det er ekstremt så forskelligt de to perioder er at leve i.

Den første del er ubetinget den bedste. Her kan jeg leve som før, helt uden bekymringer. Jeg kan træne så hårdt jeg vil, drikke et glas rødvin lige når jeg har lyst - alt sammen helt uden dårlig samvittighed. Den anden del er ganske frygtelig. Man kan ikke lade være med at håbe - ethvert tegn kan blive tolket til at betyde noget. Frygten for skuffelse er kolossal, og for mig er den indtil videre kommet hver gang...

I morgen skal jeg til scanning, og så bliver anden del af denne cyklus planlagt. Sidste gang glædede jeg mig, fordi jeg naivt troede at bare vi fik lidt hjælp ville det lykkes. Nu har jeg så et mislykket behandlingsforsøg bag mig, og gruer helt vildt. :(

Hvorfor kan du ikke også gøre det i den anden del?! :unsure Der er absolut ingen argumenter for at ændre livsstil i den anden del - det vil udelukkende være en stressfaktor og gøre dig trist og frustreret. Træn du bare og drik et glas rødvin, hvis du har lyst til det!!

Når det så er sagt, så forstår jeg godt, at du er lidt nervøs, taget i betragtning af hvordan det gik sidst. Men op med hovedet! Det er med stor sandsynlighed en engangsforestilling der ikke vil gentage sig.

Tusind tanker og :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det kun alt for godt. Men jeg ændre nu ikke noget i forhold til min træning. Der skulle vist ikke ske noget med en enkelt glas vin i ny og næ, selvom man er gravid, men jeg gør det nu ikke selv.

Håber du snart vil stå med 2 streger.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er skam heller ikke fordi jeg ændrer noget, overhovedet! Jeg mener bare at jeg nemt får lidt dårlig samvittighed, eller ikke kan lade være med at tænke over hvad nu hvis det er lige det her, der gør at ægget ikke fæstner sig.

Det er ikke fordi jeg tror det skader fostret, det er mere selve det at blive gravid jeg er bange for det påvirker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik scanningen idag? Jeg er jo nysgerrig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik godt - opdaterer lige i min tråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det alt for godt... Synes nu ikke jeg ændrer min livsstil synderligt.. Men lige nu er jeg i den sidste periode og nøj den kan da bare ikke gå hurtigt nok. Prøver at tolke alle kroppens mindste signaler.. Men hva fanden det er vel bare et tegn på at man er klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER