Sandie

Æl test eller bare "go for it"

32 indlæg i dette emne

?? jeg nysgerrig

Tror ikke du kender hende søde :) Hun har bare sagt, jeg gerne måtte låne hendes. Hun er læge, og har købt sådan én af de rigtig goe :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så det i orden.. tænkte det var en man kendte på den måde du skrev.. men lækkert du kan låne..

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en ting til at lytte efter babys hjertelyd med. Jeg havde én da jeg var gravid med Isabella, men den har jeg solgt igen. Den virkede ellers rigtig fint, og det var rart lige at kunne lytte, hvis man ikke havde mærket baby et par dage. Jeg mener jeg kunne høre hjertelyd med doppleren fra uge 13-14 stykker :)

SEJT! :loveshower Alle de ting man kan købe, hvis man ikke ved hvad man ellers skal kaste penge efter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I en anden tråd var der jo en der skrev ebay og det skal man ikke sige 2 gange til mig.. så nu er der æl test bestilt (og gt) Skulle gerne have mit mens på mandag så begynder vel at teste fra slutningen af næste uge..

Hehe :D Nej, der er rigtig mange penge at spare. Jeg købte sådan en pakke med ÆL teste og graviditets teste. Så kan man tillade sig at teste hele sin cyklus uden at det koster en million.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan du bare finde hvilke pakker du vil have.. ebay ebay

Elsker ebay.. næsten lige så meget som BK ;)

Hej!

Hvilken pakke købte du og hvad koster portot :)

:kram Alexandra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan du bare finde hvilke pakker du vil have.. ebay ebay

Elsker ebay.. næsten lige så meget som BK ;)

Så har jeg også købt over ebay :glad 50 stk. :o så skulle jeg have nok til et par cyklusser....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg var dig ville jeg vente med at begynde at teste (også selvom du har købt dem)

For mit vedkommende startede min cyklus efter smidt p-piller normalt men næste cyklus var længere og næste længere. Startede på normal cyklus og efter 4 mdr. var jeg oppe på 35 dage.

Derefter "trappede" den ned igen og blev "normal". Så mit råd er:

Lad din krop komme af med p-pillerne og tag det roligt. Dyrk sex når i VIL og ikke når i SKAL. Det ødelægger forholdet når det bliver alt for planlagt. Det kommer tids nok hvis i er så uheldige ikke at kunne få bonus på egen hånd.

Men gør dig selv den tjeneste at skriv ned i en lille bog hvornår du starter mens og hvornår den slutter. Det har hjulpet mig meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER