Sandie

Æl test eller bare "go for it"

32 indlæg i dette emne

Jeg har 3 p-piller tilbage i min pakke, og så går projektet igang.. jeg havde egentlig tænkt mig at købe en bunke Æl-test for at se hvornår på måneden jeg har ÆL og synes jeg har læst at et par af jer har haft ÆL hvor der stadig har været Mens så det kunne da være "sjovt" at teste for.. specielt når jeg dengang med Nadja aldrig fik en positiv ÆL test..

men i princippet skal jeg jo så teste en hel cyklus 28 dage= 28 strimler til 195 kr.. og det er da også en sjat penge.. så nu bliver jeg nærrig..

Måske man bare skulle sexe hver 2. dag så kan man vel blive gravid selvom man ikke lige rammer den rigtige dag.. kan man ikke ?

Hvad skal jeg gøre ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Knald løs :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Knald løs :hump

Som du da ka' sige det... :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig forsøgt mig med ægløsningsteste, jeg er bange for at få alt for meget fokus på projektet. Med Sebastian gik vi bare løs :hump og der var bid, så det er samme princip vi bruger her nu med projekt 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erklærer mig enig med Abelka :D Jeg har forsøgt mig med ÆL test, men opgav det igen. Syntes det blev for meget teste og sætte i skema ;) Så vi sexede hver 2. dag, for de små svømmere kan jo overleve endda nogle dage ;)

Spændende hvornår du kan fremvise en positiv test :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med fare for at lyde som en sur gammel *ælling, så GIDER jeg altså ikke være tvunget til at skulle knalde hver anden dag HELE cyklus igennem ;) :P

Hvis det var mig, ville jeg prøve med ÆL-test. Men det er nu mest fordi, da vi prøvede at lave Isabella, havde vi prøvet et stykke tid, hvor der ingenting skete. Da jeg så besluttede mig for at prøve ÆL-teste, og fandt ud af hvornår jeg rent faktsik havde ÆL (som var allerede på 7. dagen) blev jeg gravid i første hug. Derfor ville jeg til enhvert tid gøre det igen, hvis vi nu forsøgte os (men dette er definitivt den sidste) - jeg ville føle det var "spild af tid" ikke at prøve- men det er jo også bare mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har taget det meget afslappet siden vi startede på baby projektet. Nogle uger er det hver/hver anden dag, og andre uger bliver der slet ikke sexet.. Og med den fremgangs metode blev jeg gravid ret hurtigt (mistede det så igen, men det er en anden side af sagen)

Jeg tror at hvis man er afslappet omkring det og lader moder natur gå sin gang går det hurtigere end ved brug af ÆL test :) og så sparer man penge :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også at man tager det fede og fantastiske ud af sex, hvis man SKAL sexe hver anden dag - så bliver det pligt og især hvis man skal gøre det i kvarte og halve år holder det altså op med at være sjovt <_<

Jeg ville også forsøge mig med tests i første cyklus og når man så har en idé om hvor ÆL ligger, så kan man sexe ekstra i dagene omkring. Og når man ved sandsynligheden er der for, at det er NU det gælder, så kommer lysten helt af sig selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vente et par måneder med at bruge test for at finde ÆL. Er selv lige gået over til ÆL-test, men det er fordi vi nu har gået i næsten ½ år uden, at der er sket noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også at man tager det fede og fantastiske ud af sex, hvis man SKAL sexe hver anden dag - så bliver det pligt og især hvis man skal gøre det i kvarte og halve år holder det altså op med at være sjovt <_<

Jeg ville også forsøge mig med tests i første cyklus og når man så har en idé om hvor ÆL ligger, så kan man sexe ekstra i dagene omkring. Og når man ved sandsynligheden er der for, at det er NU det gælder, så kommer lysten helt af sig selv ;)

Det er jo det Susanne, man tager da hyggen af sex hvis det skal gøres hver 2. dag igennem en hel cyklus.. og ja måske i mange mange måneder... Det gør vi absolut ikke nu, synes det svært med skiftende arbejdstider og derfor sover vi aldrig sammen ( eller jo, men går aldrig i seng samme tidspunkt) Måske jeg skulle købe de ÆL test og så bare ikke sige noget til manden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar piger :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I en anden tråd var der jo en der skrev ebay og det skal man ikke sige 2 gange til mig.. så nu er der æl test bestilt (og gt) Skulle gerne have mit mens på mandag så begynder vel at teste fra slutningen af næste uge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I en anden tråd var der jo en der skrev ebay og det skal man ikke sige 2 gange til mig.. så nu er der æl test bestilt (og gt) Skulle gerne have mit mens på mandag så begynder vel at teste fra slutningen af næste uge..

:haha Sandie og ebay er vist en farlig kombination ;)

Hvor fandt du dem henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan du bare finde hvilke pakker du vil have.. ebay ebay

Elsker ebay.. næsten lige så meget som BK ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol Din E-bay-o-man :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol Din E-bay-o-man :lol :lol

Har ingen ide om hvad det er du snakker om ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen ide om hvad det er du snakker om ;)

:lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan du bare finde hvilke pakker du vil have.. ebay ebay

Elsker ebay.. næsten lige så meget som BK ;)

AARGG - de har jo dopplere på E-bay :lol Det var jo ikke meningen jeg skulle komme i tanke om det :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AARGG - de har jo dopplere på E-bay :lol Det var jo ikke meningen jeg skulle komme i tanke om det :lol

hehe.. hvad koster de... ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen ide om hvad det er du snakker om ;)

Det er da vist selvfornægtelse så det gør en ting :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe.. hvad koster de... ?

Og hvad er det?! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvad er det?! :o

Det til at høre hjertelyd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe.. hvad koster de... ?

Sidste gang købte jeg en for ca 300 kr inkl fragt. Kan se man godt kan få dem til den pris endnu. Men er lige i gang med at forhøre mig, om jeg kan låne én hos en sød pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvad er det?! :o

Sådan en ting til at lytte efter babys hjertelyd med. Jeg havde én da jeg var gravid med Isabella, men den har jeg solgt igen. Den virkede ellers rigtig fint, og det var rart lige at kunne lytte, hvis man ikke havde mærket baby et par dage. Jeg mener jeg kunne høre hjertelyd med doppleren fra uge 13-14 stykker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste gang købte jeg en for ca 300 kr inkl fragt. Kan se man godt kan få dem til den pris endnu. Men er lige i gang med at forhøre mig, om jeg kan låne én hos en sød pige :)

?? jeg nysgerrig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER