Mor til de skønne

Anbefal en god selvbruner

8 indlæg i dette emne

som er nem at smøre ud og ikke laver kanter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror ikke det findes.. :S

ELler jo Christian Diors skulle være den bedste... men det er og blir bare ikke pænt på mig...

Min yndling må være: Tan in a can fra Dennis Knudsen.. lige til at give hovedet lidt farve... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke det findes.. :S

ELler jo Christian Diors skulle være den bedste... men det er og blir bare ikke pænt på mig...

Min yndling må være: Tan in a can fra Dennis Knudsen.. lige til at give hovedet lidt farve... ;)

Det skal det <_< :D

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke det findes.. :S

ELler jo Christian Diors skulle være den bedste... men det er og blir bare ikke pænt på mig...

Min yndling må være: Tan in a can fra Dennis Knudsen.. lige til at give hovedet lidt farve... ;)

Det er også min absolutte favorit. Giver en flot ensartet farve, og holder godt.

Jeg peeler altid mit ansigt og smører fugtighedscreme på. Sprayer en gang - lader det tørre og sprayer en gang til. Slutter med at "tørre" mine øjenbryn med en fugtet vatrondel.

Tan in a can findes i to farver. Jeg er lys med blondt hår, og bruger den mørke, den er ikke mørk som sådan, men giver en flot farve med det samme. Den lyse af dem bruger jeg på mine blege ben og fødder.

Held og lykke med din "indfarvning" *S*

Gitte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en fra Lancome med glimmer i.. synes den er OK.. du må gerne få den (halvfuld) hvis du vil...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en fra Lancome med glimmer i.. synes den er OK.. du må gerne få den (halvfuld) hvis du vil...

Det vil jeg da gerne :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver nok først i morgen den ryger afsted men send lige en pm med din adresse så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver nok først i morgen den ryger afsted men send lige en pm med din adresse så :)

Bare helt i orden ;) Sender lige en PM afsted og så må du lige skrive hvad portoen bliver :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER