Gantzel21

At tro på mirakler eller forudsigelser

11 indlæg i dette emne

Har en svigermor som har en "evne" til at drømme når folk er gravide - før hun får besked. Det passede både på mig med Sandra, mandens kusine alle 3 gange, kollegaer og veninderne børn.

I går besluttede vi os for at fortælle at vi var gået i gang igen, og hun smilede bare og sagde, at det havde hun haft en fornemmelse af og at hun faktisk havde drømt, at befrugtningen ville ske på vores kærlighedstur i weekenden! Hun havde bare ikke ville sige noget, for ikke at presse os eller give os for store forhåbninger.

Nu ved jeg godt at man ikke skal tage det for gode varre for man ser resultatet, men det er da spændende om hun får ret igen :)

Håber det inderligt :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kunne da være hyggeligt hvis hun får ret.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er "sjovt" sådan noget ;) Inden jeg blev gravid med Tilde mistede jeg 4 gange, men da jeg så blev gravid 5 gang(med Tilde), drømte jeg en meget virkelig drøm om, at jeg sad og ammede en pige ;)

Spændende om hun også får ret denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en svigermor som har en "evne" til at drømme når folk er gravide - før hun får besked. Det passede både på mig med Sandra, mandens kusine alle 3 gange, kollegaer og veninderne børn.

I går besluttede vi os for at fortælle at vi var gået i gang igen, og hun smilede bare og sagde, at det havde hun haft en fornemmelse af og at hun faktisk havde drømt, at befrugtningen ville ske på vores kærlighedstur i weekenden! Hun havde bare ikke ville sige noget, for ikke at presse os eller give os for store forhåbninger.

Nu ved jeg godt at man ikke skal tage det for gode varre for man ser resultatet, men det er da spændende om hun får ret igen :)

Håber det inderligt :bd

Det kender jeg alt for godt.....;)).....Jeg er en af dem, der drømmer også om den slags og jeg har aldrig taget fejl.......TRO PÅ DET :glad ........Held og lykke..... :loveshower

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er "sjovt" sådan noget ;) Inden jeg blev gravid med Tilde mistede jeg 4 gange, men da jeg så blev gravid 5 gang(med Tilde), drømte jeg en meget virkelig drøm om, at jeg sad og ammede en pige ;)

Spændende om hun også får ret denne gang :)

ihhhhhhhhhh.....Jeg drømte også det sammen som dig forleden. Nu er jeg gravid (8+1), men jeg ved ikke om der er en pige på vej, det må tiden vise....... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da jeg ikke vidste af at jeg var gravid, drømte jeg om hjerteslag en enkelt nat. Jeg drømte at jeg hørte et hurtigt hjerteslag ud over mit eget.

Da jeg så fandt ud af at jeg var gravid, drømte jeg om at føde et barn, men jeg måtte dog aldrig vide kønnet <_<

Min mor og mormor har drømt at jeg fødte et barn også - sågar rimelig kort tid inden vi fandt ud af at jeg var gravid :)

såeh, i vores familie spøger drømmene en del :P

Men jeg håber det da for jer og sender en masse :bd :bd :bd :bd afsted!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis hun har haft så meget ret før, ville jeg godt turde tro på det (uden at turde håbe for meget)

Da min tante og onkel ventede deres 2. barn (for 23 år siden) drømte min mor at hun ville føde på min mor og fars bryllupsdag, og de ville få en pige. I frygt for ingen ville tro hende, ringede hun til dem dagen efter (på deres bryllupsdag) og sagde at hun ville føde i dag, og de ville få en pige. Det troede de ik på, for der var ingen tegn overhovedet. Sidst på eftermiddagen ringede min onkel til min mor og sagde "du fik sku ret!"

Så hvis min mor drømmer noget om mig, vil jeg uden at tøve tro på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber hun har ret :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik engang spået at jeg ville blive mor som 25årig, hvilket kom til at passe. :)

Det mest spooky er dog, at jeg omkring jul drømte jeg ville føde 16. juni, og sørme om ikke jeg gjorde det! -det er bare alt for vildt synes jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi vel hjemkommen fra weekendtur - men tror ikke forudsigelsen går i opfyldelse :(

For hotelsengen var så dårlig, at der slet ikke var mulighed for :hump - ej heller andre steder på værelset :( Så der blev ikke hygget før vi var vel hjemme igen her til middag - men håber nu så inderligt alligevel :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi vel hjemkommen fra weekendtur - men tror ikke forudsigelsen går i opfyldelse :(

For hotelsengen var så dårlig, at der slet ikke var mulighed for :hump - ej heller andre steder på værelset :( Så der blev ikke hygget før vi var vel hjemme igen her til middag - men håber nu så inderligt alligevel :goodluck

Mist ikk modet - tro på at det kan have lykkes jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER