tornerose

graviditetstest

9 indlæg i dette emne

Ehm, jeg skal til en festmiddag lørdag d 21, og siger aldrig nej til vin. Men nu...har jeg d 26 som min gt dag. Hm.... kan jeg tyvstarte? Hmm.......:-)

Mine omgivelser ved slet ikke hvad manden og jeg har gang i - og det skal forblive sådan hihi

Råd fra jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm det er 5 dage før tid, hvilket vi sige, at du da vil være 3+2, så selvom at du ville få en negativ test kan du ikke stole på den... Hvis det var mig ville jeg ikke teste før, men stadigvæk drikke vin, det sker der ikke noget ved så tidligt i en evt. graviditet - man kan jo ikke (jeg vil i hvert fald ikke) sætte hele ens liv på standby i den tid man forsøger at blive gravid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil også mene det er svært at få en troværdig test så tidlig og ja hvis der er en bebs får den ikkenogt af vinene da den har sin egen madpakke i mindst en uge ( altså til 5+0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og god fest :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det bliver nok vin med måde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det bliver nok vin med måde..

Tror det er den bedste måde. :) Ellers må du køre den dag, også evt. n'jes med et glas :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal,ikke køre fordi vi skal overnatte på hotel den nat :-) men hvis jeg får stærke graviditetssymptomer kan jeg måske finde på noget som hovedpine som undskyldning eller bare være rigtig snakkesalig ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal,ikke køre fordi vi skal overnatte på hotel den nat :-) men hvis jeg får stærke graviditetssymptomer kan jeg måske finde på noget som hovedpine som undskyldning eller bare være rigtig snakkesalig ;-)

Ja, ellers faker du bare noget hvor du skal have pencilin ;) Så må du jo ikke drikke... :) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER