Dorthe

Hvad skal jeg spise

9 indlæg i dette emne

Kender i det med at man har lyst til noget bestemt at spise, men man ved ikke selv hvad det er. Man er endelig mæt, men der mangler lige den der bestemte ting ;) .

Sådan har jeg det lige nu, jeg har spist frokost. 2 stykker rugbrød = jeg blev mæt. Men tingen mangler. Chokolade det er sikkert det, fandt en stykke chokolade i ungernes fredagsslik, men nej det var heller ikke det. Nu har jeg så prøvet med en pære, igen nej.

Jeg er mæt, men har lyst til et eller andet at spise, som jeg ikke selv ved hvad er :lol Nogle som har en idé til hvad det kan være, jeg har lyst til :laugh

Andre end mig der har det sådan en gang imellem??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sån har jeg det tit, og det kan virkelig være anstrengende! Specielt når man render frustreret rundt og kigger i skuffer,skabe og køleskab for 117.gang og stadig ikke kan finde ud af det. I mellemtiden har man taget +20kg på, i forsøget på at opklare mysteriet om "hvad kroppen mangler" :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en kradser? ;)

2r0011978.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh... når jeg har det sådan viser det sig ofte at enten: Leverpostejmad med agurk, heksehyl, klemmentin/mandarin, jordbær (lidt træls på denne årstid hehe), hvid chokolade med nødder, pandekager, eller en berliner med hindbær (uhh de kan fåes ved bageren nu) er svaret :biglove

Men somm tider lader mysteriet sig bare ikke løse....

Jeg er også slem til at hvis jeg ser nogen spise et eller andet, eller hører om det... Så kan jeg have det i hovedet flere uger, indtil jeg fået lavet/købt og spist hvad det så end er :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sån har jeg det tit, og det kan virkelig være anstrengende! Specielt når man render frustreret rundt og kigger i skuffer,skabe og køleskab for 117.gang og stadig ikke kan finde ud af det. I mellemtiden har man taget +20kg på, i forsøget på at opklare mysteriet om "hvad kroppen mangler" :lolhit

Lige præcis, det er faktisk meget anstrengende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en kradser? ;)

2r0011978.jpg

Dem kan jeg desværre ikke lide ;)

Uhh... når jeg har det sådan viser det sig ofte at enten: Leverpostejmad med agurk, heksehyl, klemmentin/mandarin, jordbær (lidt træls på denne årstid hehe), hvid chokolade med nødder, pandekager, eller en berliner med hindbær (uhh de kan fåes ved bageren nu) er svaret :biglove

Men somm tider lader mysteriet sig bare ikke løse....

Jeg er også slem til at hvis jeg ser nogen spise et eller andet, eller hører om det... Så kan jeg have det i hovedet flere uger, indtil jeg fået lavet/købt og spist hvad det så end er :sandie

Hmm prøver at kaste mig over mandarinerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det alt for godt, jeg kan gå en held dag og have det sådan.

Kan gå 1000 gange i køleskabet uden at finde ud hvad jeg har lyst til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja dét kender jeg alt for godt - det er årsagen til at jeg er 3cifret <_< (lidt endnu)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg kender det.... Sådan har jeg det især om aftenen. Leder rundt i skabe og skuffer, for tænk nu hvis jeg lige fandt det helt rigtige....(Det gør jeg som regel ikke :laugh )

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER