Posted May 11, 2011 At vores status er blevet lavet om til "Er mamma"? :loveshower Den kan jeg godt lide :biglove - eller er det bare mig, der er lidt langsom og først har opdaget det nu? :blush :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 jeg tror ikke det er dig der er langsom christina, jeg er 99% sikker på at der stod er forældre ved min igår men måske jeg husker helt forkert? Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 jeg tror ikke det er dig der er langsom christina, jeg er 99% sikker på at der stod er forældre ved min igår men måske jeg husker helt forkert? Godt :D For det kunne ellers lige ligne mig, at være langsom i optrækket :lol :blush Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 Dejligt :loveshower :loveshower Kan også se at Martin har skiftet køn siden sidst :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 Jeg tror det er ændret fordi det blev påtalt at "Er forældre" er flertal, og det jo som oftest kun er en person der gemmer sig bag profilen ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 At vores status er blevet lavet om til "Er mamma"? :loveshower Den kan jeg godt lide :biglove - eller er det bare mig, der er lidt langsom og først har opdaget det nu? :blush :D Mener faktisk der tidligere i dag stod er forældre. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 det havde jeg slet ikke opdaget Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 Kan også se at Martin har skiftet køn siden sidst :D :haha Det havde jeg så ikke set :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2011 Jubiiii :yay Så passer det med hvad Gaia kalder mig :loveshower Knus Susanne Share this post Link to post Share on other sites