shirley

Hvad skal man tro??

6 indlæg i dette emne

Hej

Jeg skulle have min menstruation i lørdags og der begyndte jeg også at pletbløde som jeg plejer hvorefter blødningen plejer at blive kraftigere de efterfølgende dage. Jeg pletbløder stadig kun, frisk blødning. Så tog jeg en test igår som viste en svag positiv streg. Jeg blev selvfølgelig glad men nu bekymrer det mig jo at jeg stadig pletbløder :(

Er jeg mon ved at abotere??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

man kan sagtens få pletblødninger den første tid af graviditeten uden at abortere! Men det sikreste vil jo være at få en tid ved lægen for at få bekræftet graviditeten :loveshower

Jeg kan rigtig godt forstå din bekymring, men mon ikke det hele nok skal gå godt? :goodluck

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke så meget at gøre, andet end at vente og håbe på det bedste :) Hold dig i ro, og forsøg at slappe af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg pletblødte også i starten - og nu har jeg en stor rund fin mave! :loveshower Håber du også har det om en 30 ugers tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Lige nu er der kun en eller to gange om dagen der er lidt lyserødt når jeg er på toilettet så jeg håber det er aftagende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen bløder i starten, hvor det stadig går godt, så det håber jeg også er tilfældet for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER