2nd Baby 2012

Gravid i 6 uge og er netop indkaldt til samtale til drømmejob

8 indlæg i dette emne

Hej med jer

Den 1. april søgte jeg et virkelig spændende job, og da jeg intet har hørt fra dem siden, tænkte jeg at jeg nok ikke kom i betragtning.

Sagen er nu den at jeg er blevet indkaldt til samtale i næste uge!

Da jeg søgte var jeg ikke gravid - det er jeg så nu.

Skal jeg sige det? Skal jeg vente til 2. samtale, ved tilbud af job eller 3 mdr før termin?

Har det egentlig ikke godt med at fortie det, men hvad er jeres erfaringer og hvad ville I gøre i tilsvarende situation?

Og hvad med barsel? Kan man forhandle på det når man allerede er gravid - ja jeg ved godt at det kan man selvfølgelig, men er det så bedst at være ærlig?

Blop

Venligst

Lena

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville tage til samtalen og ikke nævne graviditet lige med det samme. Men det er jo op til den enkelte. Da du ikke er så langt henne, synes jeg godt du kan vente til længere i forløbet med at fortælle det.

Pøj pøj med samtalen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder spændende :)

Synes du skal kigge i denne tråd .. om mit forløb i en lign. situation :)

Læs min historie her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at du skal vente med at sige noget, når du ikk er længere henne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at du skal vente med at sige noget, når du ikk er længere henne.

Enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder spændende :)

Synes du skal kigge i denne tråd .. om mit forløb i en lign. situation :)

Læs min historie her :)

Tak for dette - det er jo en fantatastisk historie og selvom det er en hård branche så er det også et virkelig godt firma og det har et sindsygt godt ry - så jeg tror jeg gør det samme - hvis der er en anden runde siger jeg det der....

Og ta kfor feedbacken til jer andre også - det er godt at få det vendt.

Så skal jeg bare finde tøjet der kan passe - i 6. uge kan man allerede se min mave!!! Bare ikke fair ;o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke sige det til 1. samtale, men jeg synes personligt ikke man skal undlade helt at sige det... (som heller ikke lyder til at være din plan)

Håber virksomheden ansætter dig trods din graviditet og stort tillykke iøvrigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke sige noget før jeg ramte uge 12... Hold K*** hvor er det bittert at stå om 1½ måned, uden job fordi man har sgat man var gravid og uden baby fordi man har haft en abort <_< Jeg er måske ikke den rigtige til at give råd, da jeg har haft to SAer, men alligevel...

Jeg ville vente til uge 12.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER