Oprettet May 4, 2011 Temmelig hemmelig rum/forum? Altså den der som på magisk vis skulle dukke op når man har rundet de 100 besvarelser :D Nu har jeg efter laaaaaang tid herinde nået over 100 besvarelser, men jeg kan ikke se det :( Skal jeg logge ud og så logge ind igen? Er jo en voldsom nysgerrig person :D Jeg MÅ bare se det :lol Grethe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2011 Det ligger her: Andet godt på Babyklar> Fantastiske BK SUB'S> Fortroligt forum Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 Ihh det glæder jeg mig da til jeg også kan komme ind på:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 Ja man bliver altid ekstra nysgerrig, når der er noget man ikke bare lige kan komme til at se :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2011 Det kunne være der skulle laves et forum for dem der har 1 - 99 besvarelser. Så når man kan se fortroligt forummet, så kan man ikke se begynderforummet mere op på den måde opretholde sin nysgerrighed ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites