Martin

Vind et gavekort på 4 x gratis entré til Sommerland Sjælland

11 indlæg i dette emne

Hej med jer

Jeg må jo hellere lige oprette denne konkurrence herinde også :)

Vi synes, at du og din familie har fortjent en rigtig hyggelig og sjov dag i Sommerland Sjælland :)

Derfor udlodder vi 4 gavekort, hvert gavekort indeholder gratis entré for 4 personer.

Du kan læse mere og deltage i konkurrencen via Dette link

Venlige hilsner

Martin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon der kommer en konkurrence med billetter til dem i jylland, f.eks Djurs/fårup sommerland eller legoland, det kunne da være skønt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon der kommer en konkurrence med billetter til dem i jylland, f.eks Djurs/fårup sommerland eller legoland, det kunne da være skønt :D

Ja det var en rigtig god ide :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men sommerlandSJÆLLAND er bare turen værd ;)

Synes bare det er dyrt at komme ind så vi skal faktisk ikke afsted i år.. medmindre vi vinder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh den præmie kunne vi goddt tænke os at få fingerene i, da sommerferien skal tilbringes i Græsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i Sommerlæand Sjælland sidste sommer, og ungerne ELSKEDE det! Det kunne være et stort hit hvis vi kom derhen igen i år!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser rigtig sjovt ud det sommerland, vinder vi billetterne skal vi nok komme derhen på den ene aller anden måde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg springer over og lader sjællænderne komme til - det er sgu for langt at køre fra Sønderjylland til Sommerland sjælland :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg springer over og lader sjællænderne komme til - det er sgu for langt at køre fra Sønderjylland til Sommerland sjælland :lolhit

Nej da. Det er det bestemt ikke. Se du bare at deltage. Så kan du jo altid forære billetterne til en ven ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg springer over og lader sjællænderne komme til - det er sgu for langt at køre fra Sønderjylland til Sommerland sjælland :lolhit

Nej da. Det er det bestemt ikke. Se du bare at deltage. Så kan du jo altid forære billetterne til en ven ;)

Eller til mig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER