dhg

Hvad skal i have til aften ?

10,454 indlæg i dette emne

Nej har lavet lidt andre retter også, hvor jeg eks har erstattet pasta med kål.. men har ikke som sådan spekuleret over at putte ekstra fedt i. Har bare brugt mælk, som jeg plejer til sovsen i dag..

Det giver jo super god mening, har bare ikke tænkt på det.. men den fedt, der er i fløde er jo ikke ligefrem den bedste af slagsen.. kan man ikke erstatte det, med noget bedre fedt?

Det er i hvert fald dømt til at mislykkedes, hvis ikke du tilføjer fedt, for så vil du være sulten hele tiden og crave de hurtige kulhydrater.

Fedtet i fløde er ganske fint - ikke det allerbedste, men heller ikke skidt. Vi er bare opdraget med det er farligt ;)

Du kan evt supplere fløden med det faste fede fra en dåse kokosmælk og lidt flødeost og så give det tid til at koge ind. Det gør jeg og det er virkelig godt. Har du kigget i LCHF-tråden under Slankeklar? Der tror jeg du kan finde meget god inspiration :goodluck :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er i hvert fald dømt til at mislykkedes, hvis ikke du tilføjer fedt, for så vil du være sulten hele tiden og crave de hurtige kulhydrater.

Fedtet i fløde er ganske fint - ikke det allerbedste, men heller ikke skidt. Vi er bare opdraget med det er farligt ;)

Du kan evt supplere fløden med det faste fede fra en dåse kokosmælk og lidt flødeost og så give det tid til at koge ind. Det gør jeg og det er virkelig godt. Har du kigget i LCHF-tråden under Slankeklar? Der tror jeg du kan finde meget god inspiration :goodluck :)

Okay, tak :) prøver at undersøge det lidt nærmere. Vil jo helst have de sunde fedtstoffer, hvis jeg kan komme til det :) må prøve at kigge derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have oksekødssuppe  :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svinemørbrad i flødesovs med bløde løg og kartofler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Rugbrødsmadder med fiskefilet, æg og leverpostej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frikadeller med kartoffelmos og rødbeder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flæskesteg, grov mos af jordskokker, persillerødder og kartofler, rødkålsalat med æbler og ristede mandler og timian-skysauce.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æggekage! Det var mums!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stegt flæsk, stegte selleriskiver, persillesovs og salat af rødkål, grønkål, æble, valnødder og flødedressing.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Medister og kartoffelmos og i morgen står den på boller i karry. Hvad mere kan man ønske sig :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have øllebrød i dag... Med flødeskum naturligvis ;) Det er det jeg har lyst til i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have øllebrød i dag... Med flødeskum naturligvis ;) Det er det jeg har lyst til i dag ;)

Det været min morgen mad de sidste to uger... mmn! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Risengrød, det er jo jul ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have flæskesteg med det hele :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal på flammen med manden firma til julefrokost :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ribbensteg! Desværre ikke med rødkålssalat som det ellers var planen, simpelthen fordi jeg ikke har fået købt rødkål :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline har efterspurgt pommes frites, så det skal vi have med kyllingefilet og tomatsovs til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have cæsarsalat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have cæsarsalat :)

Åh! Det er også lækkert...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh! Det er også lækkert...

Jaaaa :D Og jeg trængte til noget let (altså som i let og luftigt ;) ) - men kunne også godt æde nogle kartofler med brun sovs ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jaaaa :D Og jeg trængte til noget let (altså som i let og luftigt ;) ) - men kunne også godt æde nogle kartofler med brun sovs ;)

Jeg har fået kartofler og brun sovs. Det er godt pt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida skal have forloren hare med kartofler og sovs til.

Jeg tager en i gang rugbrød med leverpostej og ketchup(lige det min kvalmeramtekrop vil have)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ribbenstegs (rest) - burger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.