Besvaret July 26, 2014 Jeg er vist allerede sulten.. Jeg kan spise det hele... Jeg fik omelet og majs i går, så mon jeg skulle hoppe på pizzaen.. Og måske koldskål til dessert.. Uanset hvad så bliver jeg nødt til at handle.. Men dunser og kartoffelsalat kunne også bruges.. Det er godt det hele :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2014 Det er godt det hele :P Så fik jeg handlet.. Og arghh jeg glemte kartoffelsalat.. Nå, men det bliver til pizza og koldskål.. Kammerjunkere var totalt udsolgt, så det må blive en hjemmelavet gang ristet havregryn i sukker.. Tak for tips.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2014 Så fik jeg handlet.. Og arghh jeg glemte kartoffelsalat.. Nå, men det bliver til pizza og koldskål.. Kammerjunkere var totalt udsolgt, så det må blive en hjemmelavet gang ristet havregryn i sukker.. Tak for tips.. Det lyder heller ikke så dårligt! :sandie Det var så lidt! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2014 Pålægsmand :loveshowerNice :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2014 Pulled pork, cole slaw og lynsyltede rødløg :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2014 Haha. Ved ikke hvordan hulen der kom til at stå bogstaveligt talt. :p Indsæt et andet ord, som skal give udtryk for at min misundelse er kæmpe :D Bare smid nogle super tyndt skåret ringe i en blanding af eddike (jeg bruger æblecider, men hvidvins eller anden lys eddike er fint) noget sukker og lidt peber. Nok omkring en spsk sukker til 1 dl eddike vil jeg tro. Bare lad dem stå så længe som muligt. En halv time kan gøre det. Og så bare lige dræn dem let inden servering. Det er herhjemme et must til pulled pork og cole slaw.. Haha okay så :D Og argh, hvorfor ser jeg først det her indlæg nu, jeg havde endda æblecidereddike og det hele! Typisk :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2014 Haha okay så :D Og argh, hvorfor ser jeg først det her indlæg nu, jeg havde endda æblecidereddike og det hele! Typisk :rolleyes Du må prøve en anden dag så! Syltede løg er nu også godt i fx salater og burgers generelt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2014 Kødsovs og squaspasta. (Og har lavet riiiigeligt kødsovs som kan komme i fryseren.... Hey, så man lige mig tænke fremad??? Sådan.. Skulderklap til mig selv :yay Ja, man kan jo blive overrasket Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2014 Bagte kartofler med kylling i bacon :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2014 Spareribs med pommes og salat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2014 Kødsovs og squaspasta. (Og har lavet riiiigeligt kødsovs som kan komme i fryseren.... Hey, så man lige mig tænke fremad??? Sådan.. Skulderklap til mig selv :yay Ja, man kan jo blive overrasket :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2014 Hel kylling på grill, blomkål grillet i ovn med ristede græskarkerner og hakket persille, dressing af 38% creme fraiche med frisk citron og persille, salat med grønne bønner/ærter/gulerødder fra haven (:yay) og champignon ala creme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2014 Nice :oDet er fordi min svogers mor (bor på Sjælland) er hjemme på ferie hos min søster og svoger, så der mødes vi altid en af dagene og får pålægsmand, hun siger det ikke fås derovre :) :O Det er så lækkert :mam Er så mæt :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2014 Imorgen står den på: Langtids stegt and med æbler og svesker Hjemmelavet rødkål Brune kartofler Kogte kartofler Andesovs Taffel chips Ris ala mande Lakrids konfekt Ferraro rocher (staves?) Chokolade kringler GLÆDER mig til at holde jul ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2014 Imorgen står den på: Langtids stegt and med æbler og svesker Hjemmelavet rødkål Brune kartofler Kogte kartofler Andesovs Taffel chips Ris ala mande Lakrids konfekt Ferraro rocher (staves?) Chokolade kringler GLÆDER mig til at holde jul ;) Såååååå misundelig!!!!! NYD DET! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2014 Fik en salat uden noget specielt - var ikke voldsomt sulten efter først en uge på festival også en uge i familiens skød med grill, is og jordbær hver dag ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Vi skal have burgere, hvor i man kan fylde: salat, agurk, agurkesalat, orange peber, bacon, bøf, ristede løg, bløde løg, rå løg, ketchup, remoulade, burgerdressing Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Vi fik frikadeller og kold kartoffelsalat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Vikingemad - med andre ord vikingekøller, majs, pommes og en masse andet man kan spise med fingrene. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2014 Vi skal grille hvidløgsmarinerede oksebøffer, pølser dertil salat, kartoffelsalat og hvidløgsflutes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2014 karbonader, kartofler, broccoli og bearnaise.. :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2014 Vi skal grille hvidløgsmarinerede oksebøffer, pølser dertil salat, kartoffelsalat og hvidløgsflutes :) :ditto :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2014 Vi spiste i IKEA, hvilket ikke var fantastisk ved min mave... Del dette indlæg Link to post Share on other sites