SurpriseBaby

Et forsigtigt "Hello Girls"

7 indlæg i dette emne

Hey Girls,

Jeg er UC herinde, indtil nyheden er blevet lidt mere officiel :rolleyes

Jeg testede til min store overraskelse positivt i går- I kan evt læse mere HER

Vi har ikke forsøgt at blive gravide- tvært imod faktisk for har været på minipiller, men nu hvor panikken langsomt har lagt sig, begynder glæden og forventningen at tage over :loveshower

Ringede til lægen i dag. Det er hende der har hjulpet mig med at finde det "rette" prævention ;)

Hun lød næsten panikken, da hun bad mig om at komme I DAG!

Har så lige været der nede, og har nu også lægens ord for at den er god nok. Hun mente jeg var et sted mellem 7-8 uger henne, hvilket jeg egentlig synes er lidt "meget". Men da hun ikke var sikker, og jeg heller ikke kunne fortælle hende hvornår min sidste reelle mens var, er jeg henvist til en terminscanning :loveshower Ved ikke endnu, hvornår det bliver, men jeg ville høre noget snarest.

Min læge var nærmest flov, fordi jeg har haft ringet til hende, for at høre om det kunne passe mine piller gjorde, at jeg ikke rigtig havde mens, men sådan en ubestemmelig blødning uden dicideret interval- og det var i følge hende HELT normalt :D Hun spurgte mig faktisk et par gange, om jeg/vi ville beholde barnet, og om vi havde snakket om det :blink Intet i verden kunne få mig til at vælge det lille mirakel fra! :biglove

Det sure ælbe var så, at hun sagde at risikoen for spontan abort var større, når man har taget prævention selvom man er gravid :( Men jeg håber, håber, håber mini-spire klarer skærene, og forsøger at fortælle mig selv, at det er den mildeste form for hormoner jeg har fået :(

Men tænk at jeg i forgårs ikke vidste, hvad jeg ved i dag. Jeg skal snart se min lille spire- og jeg skal være Jule-Mama :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wee tillykke :D Håber på det bedste for dig/jer :D Og spændende med en terminsscanning :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som verden dog kan forandre sig på et splitsekund! ;)

Stort tillykke med graviditeten og velkommen i december terminsgruppen. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke tillykke tillykke :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke og velkommen til :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort stort tillykke :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe til lykke og velkommen til december - gruppen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER