Nitzen1987

Engelsk royalt bryllup

84 indlæg i dette emne

jahh 2 kys...

og så kan jeg se at de snakker om, om de ikk skal give folket et kys.. hurra for mundaflæsning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja one more one more sagde william :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så det også :wub

Må lige kommentere på brudepigens (søsterens) kjole - NUJ, hvor var den bare helt fantastisk smuk! :loveshower

Og så kunne jeg godt lide Catherines diadem - meget elegant uden at være prangende. Og det var fint hun havde løst hår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw, sikke et bryllup og sikke en kjole og tiara og talje og brudepigekjole og og og! ;) jeg så med fra 6:30 på tv2 :D ok ok...faldt i søvn men vågnede da heldigvis inden vielsen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så med fra kl ca 11 og indtil ved 16 tiden.. Der var jeg nemlig hos svigermekanikken til bryllups-kaffe-slapperas..

Jeg synes Cathrine var smuk i sin kjole.. Ja de er sørme et smukt par (bare synd William har arvet sin fars hårpragt).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der underlige hatte der går ned i panden. De er godt nok ikke kønne. Det må være Engelsk mode - håber det forbliver derovre!

Britain_Royal_Weddi_659136f.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der underlige hatte der går ned i panden. De er godt nok ikke kønne. Det må være Engelsk mode - håber det forbliver derovre!

Britain_Royal_Weddi_659136f.jpg

så meget enig, og det er nogen af de værste du lige fandt frem til der, kunne bare ikke lade være med at kigge på deres hatte, hver gang jeg så dem :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der underlige hatte der går ned i panden. De er godt nok ikke kønne. Det må være Engelsk mode - håber det forbliver derovre!Britain_Royal_Weddi_659136f.jpg

så meget enig, og det er nogen af de værste du lige fandt frem til der, kunne bare ikke lade være med at kigge på deres hatte, hver gang jeg så dem :rolleyes

Ej tøser i er jo fuldstændig gået af mode eller hvad? kommentatorne på dr roste netop disse to unge piger for deres smukke hatte :lol

Men jeg synes faktisk ikke hende i den blås hat er den grimmeste, for der var flere, som havde taget parabolen med på hovedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes brudekjolen var helt enormt smuk. Den mindede mig lidt om Prinsesse Maries kjole, og min egen :D for min kjole var meget inspireret af Prinsesse Maries kjole...

Men smuk bryllup med en smuk brud. Det der undrede mig lidt, var at gæsterne ikke havde de store balkjoler på, som til både Marry og frederiks, Joakim og Maries eller for den sags skyld Victoria og Daniels bryllupper. Var det fordi det var en formiddags vielse???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da det var formiddagsbryllup, så var der ikk de store bal-kjoler osv. Det er vist meget normalt i England at man kommer sådan til bryllup.

Men nu startede den private fest først ved 20-21 tiden og der har jeg læst, at der blev skiftet tøj til galla. William havde i hvert fald skiftet til smoking og Kate havde taget sløret af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da det var formiddagsbryllup, så var der ikk de store bal-kjoler osv. Det er vist meget normalt i England at man kommer sådan til bryllup.

Men nu startede den private fest først ved 20-21 tiden og der har jeg læst, at der blev skiftet tøj til galla. William havde i hvert fald skiftet til smoking og Kate havde taget sløret af.

Det var da en helt anden kjole Kate havde på om aftenen, var det ik?

post-260-079811600 1304152228_thumb.jpg

post-260-018153300 1304152272_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en helt anden kjole Kate havde på om aftenen, var det ik?

jo :) og den er utroligt smuk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej tøser i er jo fuldstændig gået af mode eller hvad? kommentatorne på dr roste netop disse to unge piger for deres smukke hatte :lol

Men jeg synes faktisk ikke hende i den blås hat er den grimmeste, for der var flere, som havde taget parabolen med på hovedet

Nej den blå er da bestemt den mest normale af de to hatte. Jeg kunne kun finde det her billede. Men den til højre ser forfærdelig ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu fik jeg jo desværre ikke set brylluppet, men har optaget det, så håber at se noget af det, nu jeg har mulighed for at spole i det :) Umiddelbart synes jeg at Prinsesse Catherine's brudekjole minder lidt om vores prinsesse Maries brudekjole, da hun blev gift i 2008

post-260-087043800 1304153240_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en helt anden kjole Kate havde på om aftenen, var det ik?

jo :) og den er utroligt smuk

Kjolen er da den samme, hun har bare taget blonde overdelen og slæbet af, og påsat et bælte med diamanter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu fik jeg jo desværre ikke set brylluppet, men har optaget det, så håber at se noget af det, nu jeg har mulighed for at spole i det :) Umiddelbart synes jeg at Prinsesse Catherine's brudekjole minder lidt om vores prinsesse Maries brudekjole, da hun blev gift i 2008

det skriver jeg også længere oppe, at den har den del ligheder med Marie´s smukke kjole. Den var min brudekjole jo ret inspireret af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjolen er da den samme, hun har bare taget blonde overdelen og slæbet af, og påsat et bælte med diamanter

Nej, det er en anden kjole.... Læg mærke til alle blonderne forneden på brudekjolen..... Der er slet ikke noget på aftenkjolen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjolen er da den samme, hun har bare taget blonde overdelen og slæbet af, og påsat et bælte med diamanter

Nej det er to forskellige kjoler se selv her hvad Billedbladet skriver

Citat:

Selvfølgelig kan Kate ikke stille op til aftenfest i fuld brudekjole med slør, slæb og dertil hørende brude-accessories.

Derfor har Williams smukke hustru skiftet sin Alexander McQueen-brudekjolen ud, med en lettere og mere passende aften-version.

Til aftenfesten på Buckingham Palace kan 300 indbudte bryllupsgæster nyde synet af en smuk nygift Kate, iført en enklere brudekjole, uden slør, blonder og det 2,5 meter lange slæb.

Til gengæld har bruden en fin hvid angora-jakke over skuldrene, kort nok til at afsløre hendes smalle talje markeret med et smukt diamantbesat bælte.

LIgesom brudekjolen er denne enkle aftenkjole designet af Sarah Burton fra modehuset Alexander McQueen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kiggede bare op overdelen, som lignede at det var samme kjole uden blonden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en helt anden kjole Kate havde på om aftenen, var det ik?

Jeg læste at hun faktisk bare havde fjernet blonderne, sløret og slæbet, hvoraf hun så havde tilføjet jakken og bæltet. Men om det forholder sig sådan ved jeg ikk.

EDIT: Har så lige læst hva I lige har diskuteret om kjolerne... Men de er nu begge rigtig flotte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu fik jeg jo desværre ikke set brylluppet, men har optaget det, så håber at se noget af det, nu jeg har mulighed for at spole i det :) Umiddelbart synes jeg at Prinsesse Catherine's brudekjole minder lidt om vores prinsesse Maries brudekjole, da hun blev gift i 2008

Ja men så alligevel ikk - for overdelen er ikke helt den samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der underlige hatte der går ned i panden. De er godt nok ikke kønne. Det må være Engelsk mode - håber det forbliver derovre!

Håber sørme også det bliver derovre. Det er en ualmindelig rædsom måde at bære en hat på (min mening) :blink

Victoria Beckham's hat var da også alt andet end køn :rolleyes

Og også denne blå rædsel nedenunder :rolleyes

24245780-d2eda9cebb9373ed8c182b330ae7da6f.jpeg

24245797-6025518750a6e07ebb29f1e82c68a113.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha! Jeg troede først at prinsesse Beatrice havde taget et gevir på hovedet! Tror det på tide at fyre hendes stylist!

Er "imponeret" over Victoria Beckhams 16 cm høje hæle med gravid mave på! Av for pokker....

Og så var det lidt upassende at brudepigen også havde hvid kjole på....og så kropsnær!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha! Jeg troede først at prinsesse Beatrice havde taget et gevir på hovedet! Tror det på tide at fyre hendes stylist!

Er "imponeret" over Victoria Beckhams 16 cm høje hæle med gravid mave på! Av for pokker....

Og så var det lidt upassende at brudepigen også havde hvid kjole på....og så kropsnær!

jeg synes nu ikke, at den brudepigekjole var upassende, men et super flot valg, især fordi den ikke tog fokus fra den smukke brudekjole.

Og angående Victoria Beckman, hvorfor pokker skal hun altid se så sur ud??? måske hun alligevel skulle havde valgt et par flade sko, så man bare kunne se et lille smil fra hende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes nu ikke, at den brudepigekjole var upassende, men et super flot valg, især fordi den ikke tog fokus fra den smukke brudekjole.

Det er der så åbenbart delte meninger om den gjorde :) ja den var flot, men ifølge gammel skik er det kun bruden der må bære hvidt til et bryllup...så hvis du ser på diverse aviser i dag kan du se at også andre mener den er upassende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER